پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:14:06 - یکشنبه 26 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشته شدن سه دانشجوی مسلمان سناریوی غربیها علیه اسلام است
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: کشته شدن سه دانشجوی مسلمان سناریوی طراحی شده غربیها علیه اسلام است .

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجو آزاد” با اشاره به حوادث چیل هیل که منجر به کشته شدن سه دانشجوی مسلمان شده اظهار داشت: حوادث شارلی ابدو و قتل سه جوان مسلمان آمریکایی طرح استکبار آمریکایی و غرب برای مقابله با دین اسلام و ایجاد اسلام هراسی در کشورهای غربی است
وی افزود: این اقدامات که به منظور تخریب چهره اسلام و مسلمانی به شمار میرود سناریوی بسیار خطرناکی است که از سمت کشورهای غربی طراحی شده است .
بهروزبا اشاره به سکوت رسانه‌های غربی در برابر کشتار سه دانشجوی مسلمان در آمریکا افزود:سکوت غربیها در این زمینه یکبار دیگر از سناریوهای طراحی و مهندسی شده آمریکا و غرب علیه اسلام و مسلمانان پرده برداشت.
وی افزود: دولتمردان غربی همواره سعی دارند تا با تخریب چهره اسلام، افکار عمومی دنیا را علیه مسلمانان به پا دارند، اما این اقدامات چهره تروریستی آنها را بیش از گذشته آشکار خواهد کرد.
و نشان داد غربی‌ها علیه اسلام و مسلمانان و توسعه پروژه اسلام هراسی را دنبال می کنند.
بهروز با اشاره به اینکه کشورهای غربی همواره ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند، اما در مقابل جنایات تروریست‌ها علیه مسلمانان اقدامی انجام نمی‌دهند و سکوت در پیش گرفته اند خاطرنشان کرد:اگر در ماجرای کشته شدن سه جوان مسلمان در آمریکا اتفاق مشابهی صورت می‌گرفت و قاتل مسلمان می‌بود آن وقت- غول‌های رسانه‌ای و کمپانی‌های خبری آمریکا و غرب و جنجال‌ها و هیاهو‌ها افکار عمومی جهان را علیه مسلمانان و اسلام بر بسیج می کردند.
وی با تاکید به اتحاد مسلمانان در جهان بر علیه استکبار افزود: مسلمانان دنیا بدانند که آمریکا در پی راه اندازی جنگی صلیبی علیه مسلمانان است وباید بیش از پیش باهم متحد شوند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi