پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:30:23 - پنجشنبه 8 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کرمان؛ قطب بیابان‌گردی دنیا در آینده نزدیک
سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: با توجه به وجود کویر لوت و ظرفیت‌های موجود در این کویر و همچنین نگاه ویژه استاندار به بحث گردشگری و ایجاد خطوط گردشگری در کویر لوت، کرمان را به قطب بیابان‌گردی تبدیل می کند.

به گزارش “دانشجو آزاد“به نقل از ایسنا، “محمد جهانشاهی” با بیان این مطلب تصریح کرد: کویر لوت منطقه‌ای بکر و ناشناخته برای بیشتر مردم دنیا است که باید از این ظرفیت برای توسعه صنعت گردشگری در استان استفاده کرد.

جهانشاهی با بیان اینکه توسعه استان تحت تاثیر کویر لوت خواهد بود عنوان کرد: استان کرمان دارای هر ابعاد گردشگری در تمام حوزه های طبیعی، عشایر، تاریخی و فرهنگی است که باید این ظرفیت ها را شناسایی و به دنیا معرفی کرد که برگزاری جشنواره فرهنگی کرمان در تهران فرصت مناسبی برای نشان دادن گوشه ای از ظرفیت های گردشگری استان به ایرانیان است.

سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به راه اندازی دو مسیر به عنوان خط گردشگری در کویر شهداد و گلباف نیز گفت: باید مسیرهای مطمئن و جذابی را برای گردشگران در کویر معرفی نماییم که علاوه بر داشتن امنیت ، امکان ارائه برخی خدمات به آنها نیز در طول مسیر وجود داشته یا ایجاد شود و ضمن استفاده از افراد بومی و آشنا به کویر ، توضیحات لازم به توریست ها و گردشگران ارائه شود .

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi