پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:48:42 - شنبه 12 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کتک خوردن داور والیبال در کرمان
هفته نخست از دور برگشت رقابتهای والیبال دسته یک کشور همراه با حواشی بسیاری بود ارز جمله کتک خوردن داور بازی لاستیک بارز و پارس مهر فارس.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته اول مردان، یادواره شهید والیبالیست در شهرهای کرمان، اصفهان، ارومیه، کرمانشاه، اراک، دامغان، بابلسر و رشت پیگیری شد .


در یکی از دیدارهای حساس این هفته تیم والیبال لاستیک بارز در کرمان  میزبان تیم پارس مهر فارس بود که در پایان این بازی همراه با اغتشاشات بوجود آمده ناتمام ماند و نتیجه آن بر عهده فدراسیون والیبال قرار گرفت .


در گروه یک این رقابت ها یک دیدار در شهر کرمان برگزار شد که در چهار ست دو تیم گروه صنعتی لاستیک بارز کرمان و پارس مهر فارس دو بر دو مساوی شدند و مسابقه به ست پنج کشیده شد.


در ست پنجم و در زمانی که تیم گروه صنعتی لاستیک کرمان پیش بودند، متاسفانه مجتبی کرمی سرپرست تیم پارس مهر فارس به همراه دو بازیکن این تیم (علیرضا مرادی و ایمان مصطفوی) با داوران این دیدار درگیر می شوند و شرایط برگزاری مسابقه بر هم می خورد و این مسابقه ناتمام می ماند.


سازمان لیگ بر اساس گزارش اولیه ناظر مسابقه، سرپرست و دو بازیکن تیم پارس مهر فارس را تا اطلاع ثانوی از حضور در لیگ دسته یک محروم و به زودی در جلسه کمیته انضباطی به این موضوع رسیدگی می کند.


پیش تر دیدار دوتیم پیکان و بانک سرمایه در خانه والیبال تهران شاهد بداخلاقی ها بود. در این حادثه مهدی مهدوی و سیدمحمد موسوی بازیکنان ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه با «ورمیلگیو» کاپیتان ایتالیایی تیم والیبال پیکان درگیر شدند.


دو کاپیتان تیم های پیکان و بانک سرمایه نیز از سوی سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی و تصمیم گیری نهایی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شدند. با این شرایط معلوم نیست که والیبال به کدام سو می رود؟

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi