پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:38:35 - سه شنبه 24 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کتاب آثار منتخب نخستین همایش سراسری شعر آئینی نور در کرمان رونمایی می‌شود
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، گفت: کتاب آثار منتخب نخستین همایش سراسری شعر آیینی نور عصر امروز در دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان رونمایی می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از تسنیم، حسین رشیدی نژاد  صبح امروز در نخستین همایش سراسری شعر آیینی نور که با موضوع اهل بیت (ع) و ولایت ویژه خانواده بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور که در دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد، با اشاره به  اینکه دیار کریمان برای نخستین بار میزبان این همایش است، اظهاار داشت: دانشگاه پیام نور کرمان در سال ۶۷ تأسیس شد که در حال حاضر با ۳۰ مرکز دانشگاهی در پهناورترین استان کشور  به بیش از ۳۰ هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته گرایش خدمت رسانی می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان این که خدمات دانشگاه پیام نور استان کرمان با ۱۶۲ عضو علمی ثابت،  سه هزار مدرس و  ۳۵۰ همکار اداری به دانشجویان ارائه می شود،بیان کرد: تمام تلاش هم کاران ما این است که در سایه هم دلی و هم زبانی و با وحدت کلمه بتوانیم خدمت گذار دانشجویان باشیم و موجبات بالندگی بیش از پیش استان را فراهم کنیم.

رشیدی نژاد با اشاره به گرامی داشت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) تاکید کرد: این همایش با موضوع اهل بیت(ع) و ولایت و با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و توجه به زبان و ادب شیرین فارسی در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به استقبال خوب دانشگاهیان پیام نورسراسر کشور از این همایش خاطرنشان کرد: از آثار ارائه شده به دبیرخانه همایش ۱۰۲ اثر قابلیت چاپ در کتاب آثار منتخب این همایش داشته که از کتاب این همایش امروز رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: آثار ۴۰ نفر از شاعران به مرحله نهایی این همایش راه یافته و بعد از قرائت اشعار پنج برگزیده برتر انتخاب می شود که به هر برگزیده یک سکه طلا اهداء خواهد شد.

رشیدی نژاد افزود: این همایش با هم کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، بانک ملت استان، صدا و سیمای مرکز کرمان و معاونت فرهنکی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور ، نهاد نمایندگی دانشگاه پیام نور کشور و مجمع خیرین دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شده است.

رشیدی نژاد بیان کرد: کمیته اجرایی و کمیته علمی نیز به شکل ویژه برای این همایش تلاش کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi