پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:53:20 - دوشنبه 1 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاهش بوروکراسی اداری در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح تجمیع ۲
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از کاهش بوروکراسی اداری در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح تجمیع ۲ در دانشگاه خبر داد.

به گزارش” دانشجو آزاد“؛ بابک آل‌طه  طرح تجمیع ۲ در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار مناسب دانست و با بیان اینکه اجرای این طرح به چند دلیل اهمیت دارد، اظهار کرد: در این طرح مدیریت راحت‌تر و موثرتر می‌شود و تفویض اختیارات بیشتری به استان‌ها صورت می‌گیرد، همچنان که تمرکززدایی بیشتری را صورت می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود:‌ پیشتر یکی از مشکلاتی که در دانشگاه وجود داشت، این بود که همه امور مدیریتی به یک نقطه ختم می‌شد اما اکنون با این اتفاق شاهد تمرکززدایی بیشتری خواهیم بود.

آل‌طه با توجه به اجرای این طرح در استان متبوع خود گفت: بلافاصله پس از اینکه بخشنامه به استان رسید، کار برای اجرای این طرح و بخشنامه مربوط کلید خورد و همچنان در حال پیشرفت است.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در مورد اینکه چه کارهایی در استان در این خصوص انجام گرفته است، اظهار کرد:‌ چارت ستاد هماهنگی سابق تبدیل به دبیرخانه هیات امنا شده و مابقی نیروها تعیین تکلیف و مشخص شدند.

آل‌طه در مورد مزایا و محاسن این طرح گفت: مزیت اصلی این کار مدیریت آن است که از مدیریت تمرکززدایی می‌شود و طبیعتا پیشرفت امور حاصل می‌شود و کارها سریعتر انجام خواهد شد و همچنین پاسخگوی رئیس دانشگاه آزاد در استان یک نفر خواهد بود و قطعا با اجرای این طرح بوروکراسی در ساختار دانشگاه آزاد کاهش پیدا می‌کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi