پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:25 - سه شنبه 15 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگزاران پروژه نفوذ همان دلبستگان به آمریکا در فتنه ۸۸ هستند/شورای نگهبان از ورود افراد مارکدار به مراکز تصمیم ساز جلوگیری می کند
کارشناس مسائل سیاسی گفت:کارگزاران و عوامل پروژه نفوذ همان دلبستگان به آمریکا در فتنه ۸۸ هستند که در باز سبز برای نفوذ آمریکا به کشور نشان دادند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰، علیرضا معاف کارشناس مسائل سیاسی و سردبیر نشریه ۹دی در ارتباط با فتنه چهارم تحت عنوان نفوذ گفت: نفوذ یک مفهوم جدید الصدور است که در حیات سیاسی کشور توسط رهبر انقلاب وارد شده است.

وی عنوان کرد: ولی در حین حال ریشه و بن این نفوذ به سال های پیشین باز می گردد، روشن است کسانی که در فتنه ۸۸ قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند ارتباط ارگانیک و تشکیلاتی با سرویس های جاسوسی غربی به ویژه موساد و رژیم وهابی مسلک و جناتکار عربستان داشتند.

کارگزاران پروژه نفوذ همان دلبستگان وابسته به آمریکا در فتنه ۸۸ هستند

کارشناس مسائل سیاسی افزود:در مواردی سران فتنه از رژیم عربستان برای پیشبرد اهدافشان پول دریافت کرده بودند و کتمان هم نمی کنند.

معاف تصریح کرد: در جریان فتنه ۸۸ در واقع اتصالات روشنی بین عوامل داخلی و عوامل داخلی وجود داشت کسانی که در فتنه ۸۸ نقش آفرینی کردند افرادی بودند که دلبستگی به غرب و آمریکا داشتند و دچار نوعی غرب زدگی و غرب پرستی بودند که در روحیه ،رفتار و سکنات آن ها مشهود بود.

وی بیان کرد:طبعا این افراد امروز کارگزاران و عوامل پروژه نفوذ هستند، نفوذ توسط کسانی در حال پیگیری است که نسبت به غرب و اسرائیل خوشبین هستند و داعیه دوستی با آن ها را دارند.

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:عوامل فتنه ۸۸ و پروژه نفوذ به طور خودآگاه و ناخودآگاه یک طیف هستند و به صورت یک شکل عمل می کنند..

خطر نفوذ در کمین جمهوری اسلامی ایران

معاف اظهار داشت:وظیفه همیشگی ملت ایران همانند سالهای بعد از انقلاب و فتنه ۸۸ داشتن بصیرت ،روشنگری و افشاگری می باشد از همین رو روشنگری دوستان ،همکاران و آشنایان می تواند کمک وسیعی به ایجاد این بصیرت در میان مردم کند.

وی ادامه داد: شناسایی عوامل نفوذ در خارج از کشور و انزوای دموکراتیک آن ها می تواند اقدامی خردمندانه باشد،در انتخابات افرادی که می خواهند با نشان دادن در باغ سبز به دشمنان کشور را به ورطه وابستگی ببرند،ماهیتشان افشا گردد.

شورای نگهبان از ورود افراد مارکدار به مراکز تصمیم ساز کشور جلوگیری می کند

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: شورای نگهبان به خوبی وظیفه خود را می شناسد و طبعا در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از تمام کسانی که کوچک ترین نشانه ای ازفتنه گری ، وابستگی به غرب و توجیه گری نسبتا به اتفاقات فتنه ۸۸ دارند نمی گذرد.

معاف توضیح داد:مسئولین نباید به دنبال بزک کردن چهره آمریکا باشند و حل مشکلات اقتصادی را در گرو ارتباط با آمریکا بدانند و اجازه صحبت به جریانات انقلابی و ارزشی را بدهند.

وی افزود:برخورد قهری با نخبگان ،دانشجویان و مطبوعات نداشته باشند چرا که تقویت جریان های انقلابی وظیفه دولت است همچنین طرد جریانات غرب زده از اوجب واجبات محسوب می شود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi