پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:17:40 - پنجشنبه 4 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاههای بصیرت افزایی، جنگ نرم و بررسی تحولات یمن از برنامه های طرح ضیافت اندیشه اساتید است
معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان:کارگاههای بصیرت افزایی، جنگ نرم و بررسی تحولات یمن از برنامه های طرح ضیافت اندیشه اساتید است.

سید محمد حسین قناد زاده در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد در رابطه با جزئیات طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: چهارمین دوره ی طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حال برگزاری می باشد؛ قریب به ۱۰۰ نفراز اعضای هیئت علمی در این دوره ثبت نام کردند.

معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان افزود: متولیان برگزاری این طرح معاونین آموزشی دانشگاه با حمایت و هدایت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه که حمایت محتوایی و نظارت بر طرح را برعهده دارد.

وی در خصوص سرفصل های آموزشی اظهار داشت: این دوره طبق سرفصل های آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی در قالب ۵ فصل با عنوان های مبانی اندیشه سیاسی و اسلامی ، تاریخ تمدن اسلامی ، معرفت شناسی اسلامی ، اخلاق حرفه ای و اصول تعلیم و تربیت اسلامی و هر کدام در سه سطح برگزار می شود.

قناد زاده ادامه داد: امسال سه سر فصل تعلیم وتربیت، تاریخ تمدن اسلامی و معرفت شناسی اسلامی را نیز در سطح ۲ برگزار می کنیم که هدف از این دوره ها تعامل با اساتید در حوزه های فرهنگی و دینی می باشد .

معاون دفتر نهاد درهبری دانشگاه در رابطه با اساتید دوره ها عنوان کرد: کلاسهای تعلیم وتربیت اسلامی را حجت الاسلام پیش نمازی، تاریخ علم و تمدن اسلامی را دکتر غفرانی ازدانشگاه فردوسی مشهد ، معرفت شناسی دکتر فرقانی از دانشگاه امام صادق و اندیشه سیاسی را دکتر انصاریان تدریس می کنند.

وی در مورد کارگاههای این دوره اذعان کرد: کارگاههای بصیرت افزایی، جنگ نرم و بررسی شبکه های معناد همچنین بررسی مسائل منطقه ای از جمله یمن از جمله برنامه های طرح ضیافت می باشد.

محمد حسین قناد زاده ادامه داد: جلسه پرسش و پاسخ اساتید با نمایندگان مجلس با حضور زاهدی و پورابراهیمی و مطالبه گری دانشگاهیان از مجلس برگزار خواهد شد.

معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه با اشاره به امتیازات شرکت در این دوره ها برای اساتید دانشگاه گفت: برای ارتقای مرتبه، جذب، گزینش و تغییر وضعیت طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی احتیاج به ۱۰ امتیاز فرهنگی است که اساتید با شرکت در هر سر فصل آموزشی می توانند ۲ امتیاز کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سه شنبه دهم تیرماه پایان دوره می باشد و چهارشنبه ساعت ۸ اختتامیه برگزار خواهد شود، همچنین پنجشنبه شب ضیافت افطاری با حضور اساتید و خانواده هایشان در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار می گردد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi