پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:45:01 - پنجشنبه 19 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چرا ۲۴ سخنرانی روز دانشجو لغو شد؟/ پاسخ دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور را بخوانید
دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور گفت: براساس تمهیدات پیش بینی شده در شورای امنیت کشور شاهد برگزاری منظم حدود ۴۵۰ مراسم به مناسبت روز دانشجو در نقاط مختلف بودیم.

به  گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از نامه:محمد امین رضازاده افزود: از حدود ۴۵۰ مراسمی که در سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو برگزار شد برای چهار مراسم مجوزی صادر نشده بود.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: این مراسم دو مورد مربوط به اصولگرایان و دو مورد نیز مربوط به اصلاح طلبان بود که به موقع نتوانستند هماهنگی های لازم برای اخذ مجوز را انجام دهند.
دبیر کمیسیون دانشجویی شورای امنیت کشور گفت: همچنین دو مورد لغو سخنرانی داشتیم که هر دو متعلق به اصلاح طلبان بود.
رضازاده خاطرنشان کرد: ۲۴ مورد سخنرانی نیز به لحاط شرایط جوی و آب و هوایی برگزار نشد چرا که سخنرانان نتوانستند در مراسم حضور یابند.
رضازاده با یادآوری برگزاری خوب و موفق مراسم روز دانشجو در سراسر کشور با حضور سخنرانان ملی و استانی اظهارامیدواری کرد که در آینده هیچ مراسمی لغو نشود.
وی با بیان اینکه با تمهیدات پیش بینی شده مراسم روز دانشجو در سراسر کشور به خوبی مدیریت و انجام شد تصریح کرد: وجود هماهنگی خوب بین وزارت کشور، وزارت علوم، استانداری ها،فرمانداری ها، دانشگاه ها و اعضای شورای تامین استان ها و شهرستان ها عامل برگزاری منظم مراسم روز دانشجو در سراسر کشور بود.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi