پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:33:03 - جمعه 4 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیشرفت کشور در گرو شکوفایی استعدادهای آحاد جامعه است
رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه گفتمان مورد نیاز کشور در برهه کنونی پیشرفت است گفت: کشور زمانی به اهداف توسعه ای و پیشرفت دست خواهد یافت

به گزارش “دانشجو آزاد“به نقل از ایرنا: سید حمیدرضا طیبی روز چهارشنبه هفتاد و ششمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهادداشگاهی سراسر کشور در یزد اظهار کرد: کشورمان با توجه به تحریم های اقتصادی با مشکلات متعددی مواجه و بدنبال آن دچار افول اخلاق و عدالت در جامعه شده است.
وی با بیان اینکه مشکل تحریم ها با تلاش دولتمردان و حمایت های قاطع مقام معظم رهبری در حال برطرف شدن است ؛افزود: اکنون باید برای رفع مشکلات جامعه و سوق دادن آن به سمت عقلانیت، اعتدال و وحدت کلمه برنامه ریزی و در راه پیشرفت گام برداشته شود.
رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ در توسعه کشور خاطرنشان کرد: نگاه این نهاد به عرصه فرهنگ، برنامه ای و نه نگاه فوق برنامه ای است و برای این نگاه ارزش زیادی قائل هستیم.
طیبی اضافه کرد: دنیای امروز از توسعه صنعتی خسته شده و نیازمند توسعه فرهنگی است.
این مسئول با اشاره به سیاست های و برنامه های فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: جذب نیروهای جوان، مستعد و کارامد، کیفی کردن فعالیت های حوزه فرهنگی با محوریت دانشجویان، تقویت تعامل ملی و بین المللی در عرصه های فرهنگی، دانشگاهی و جوانان و دامن زدن به ارتباط با دانشجویان جهان اسلام مورد توجه این نهاد اشت.
وی از تدوین سند نقش جهاد دانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور خبر داد و افزود: ماموریت هایی که دولت در این سند به جهاد دانشگاهی واگذار کرده تسریع در امور مختلف می شود.
این مسئول به دو انتخابات پیش رو در کشورمان اشاره و اظهار کرد: رسانه های جهاد دانشگاهی باید استقلال خود را در انتخابات حفظ کنند و از گرایش به جناح ها بپرهیزند.
رئیس جهاد دانشگاه ادامه داد: وظیفه این نهاد و سانه های این مجموعه آن ایجاد فضایی سالم و پرنشاط برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
وی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی در مسیر راه امام خمینی (ره)، تابع مقام معظم رهبری و حامی دولت های منتخب و برخاسته از رای مردم بوده و این موضوع را وظیفه خود می داند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi