پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:04:17 - سه شنبه 18 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیروزی دلچسب مس / ۳ گام تا صعود
در ادامه هفته نوزدهم لیگ آزادگان مس کرمان موفق شد با غلبه بر حریف بوشهری خود و کاهش فاصله خود با صدر جدول , یک گام دیگر به لیگ برتر نزیک شود .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ورزش خبر ” اولین بازی مس کرمان در سال ۱۳۹۴ در سواحل نیلگون خلیج فارس و برابر ایرانجوان بوشهری برگزار می‌شد، که نزدیکی امتیازی دو تیم در جدول و در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول، موجب شده بود که این بازی از حساسیت فوق‌العاده‌ای برای هر دو تیم بهره‌مند شود.

 

بازی در حالی آغاز شد که میزبان در شروع بازی، بر توپ و زمین تسلط نسبی داشت و در دقایق ۳ و ۸ با دو موقعیت جدی دروازه‌ی تیم مس را تهدید کرد.

 

پس از فروکش کردن حملات بوشهریها , این مس کرمان بود که با تسلط بر بازی در دقیقه ۴۲ موفق شد با ضربه زیبای روح الله باقری از حریف خود پیش بیفتد .

 

سیروس سنگچولی در دقیقه‌ی ۴۵ ضربه‌ی آزاد بازیکنان حریف را دفع کرد تا پیروزی مس در نیمه‌ی اول تثبیت شود.

در دقیقه ۶۹ میزبان با استفاده از یک ضربه ایستگاهی موفق شد به گل تساوی بازی دست پیدا کند .
در دقیقه‌ی ۸۶ بازی برروی یک رفت و برگشت، احمد زنده‌روح در پشت محوطه‌ی حریف صاحب موقعیت شوت‌زنی شد که با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه‌ی جریمه توپ را به کنج دروازه‌ی ایرانجوان فرستاد و مس را به صعود نزدیکتر از قبل کرد .
در پایان این هفته با توجه به باخت تیم فولاد اهواز و رسیدن مس به ۶ امتیازی این تیم و با توجه به بازی رودروی مس برابر فولاد، حالامسی ها  جدی‌تر از همیشه به صعود مستقیم به لیگ برتر فکر می‌کنند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi