پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:22:55 - یکشنبه 19 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام تبریک مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
علیرضا شاهسونی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان طی پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ علیرضا شاهسونی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر رفسنجان طی پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پیروزی انقلاب اسلامی ‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود،که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

حال که سی و شش سال از این انقلاب بزرگ میگذرد ، چنانکه امام خمینی(ره) در کلام گوهرباری فرمودند: «این انقلاب باید به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران صادر شود»، امروز شاهد آن هستیم که کلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، با زعامت مقام معظم رهبری به ثمر نشسته و انقلاب ایران در بین سایر ملل (چه در کشورهای اسلامی و چه غیر اسلامی) به عنوان یک الگوی عینی، موجی از بیداری را در مقابل حکام مستبد و نظام سلطه به راه انداخته است ، اما دشمن در صدد است تا چهره اسلام را وحشتناک نشان دهد و می بینیم که این روزها گروهک های تروریستی با نام اسلام دست به جنایت می زنند چرا که انقلاب اسلامی ایران به الگویی در منطقه تبدیل شده است و این زنگ خطری برای زوزگویان و استکبار جهانی است. لذا ما افسران جوان جنگ نرم باید آمادگی مقابله با هر حیله و نیرنگی از جانب دشمن را کسب و با تمام وجود از آرمان های انقلاب و هدف انقلاب دفاع کنیم. همچنین با اعتماد و اتکا به خداوند متعال به مدد و قدرت دانش، تخصص و تعهد فرزندان این انقلاب به سوی آینده ای روشن قدم برداریم .

اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، روز پیروزی انقلاب اسلامی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران بویژه جامعه دانشگاهی و دانشجویی  تبریک می گویم و امیدوارم ملت ایران با شرکت در راهپیمایی روز چهار شنبه ۲۲ بهمن ماه یک بار دیگر اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند.

علیرضا شاهسونی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج)

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi