پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:38:13 - چهارشنبه 8 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرواز دو پرنده عمودپرواز ضد رادار دانشگاه آزاد اسلامی
دو پرنده عمودپرواز ضد رادار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهر ری همزمان با هفته دفاع مقدس به پرواز درآمد.

به گزارش “دانشجوآزاد”به نقل از ایرنا، این دو پرنده کوادکوپتر با ارسال اطلاعات از طریق فیلمبرداری، عکسبرداری و رهیابی می توانند در زمینه های تحقیقاتی و نظامی مورد استفاده قرار گیرند.
مراسم بهره برداری از این دو پرنده عمودپرواز امروز (سه شنبه) با حضور دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.
گشایش نمایشگاه توانمندی های واحد یادگار امام خمینی(ره) در فناوری علم نانو با بیش از ۲۵ محصول نیمه صنعتی، ۱۲۰ مقاله نانو و ۸۳ اختراع ثبت شده موجود در این واحد و بازدید از کارگاه تخصصی ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی نیز همزمان با این مراسم صورت گرفت.
توانمندی های واحدهای فناور و مرکز رشد واحد یادگار امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد با ۵ محصول شامل سیستم هوشمند کنترل خانگی، پرنده های بدون سرنشین و رهیاب های تخصصی، عصاره گیاهان دارویی و معطر، شیرآلات صنعتی پیشرفته و الیاف پوشش داده شده با مواد نانو نیز از دیگر بخش های به نمایش گذاشته شده در این رویداد است.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi