پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:38:48 - چهارشنبه 16 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداخت وام‌های اشتغال و کارآفرینی بزودی عملیاتی می شود
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت:پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید شامل اشتغال، ازدواج و ودیعه مسکن بزودی عملیاتی می شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:ذوالفقار یزدان مهر ضمن بازدید از  آموزشکده فنی و حرفه ای پسران به تشریح برنامه‌های راهبردی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از جمله تدوین سند راهبردی کاربردی صندوق برای بهبود رفاهی دانشجویان پرداخت.

 وی تقویت منابع مالی صندوق با جذب اعتبارات عمومی، افزایش درآمد اختصاصی صندوق با فعالیت های اقتصادی متناسب با ماموریت‌های آموزش عالی و بهره گیری از ظرفیت نهادها و بنیادهای خیریه و خیرین آموزش عالی را یکی دیگر از برنامه های مهم صندوق بیان کرد.

وی ایجاد کنسرسیوم با مشارکت و همفکری دانشگاه ها برتر را از دیگر برنامه های صندوق به منظور بالفعل در آوردن سرمایه‌ها و دارایی‌های ثابت دانشگاه‌ها با استفاده از سرمایه نقدی صندوق در راستای ایجاد ارزش افزوده اقتصادی بیان کرد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان از فعال شدن برنامه پرداخت وام بنیاد علوی برای حمایت ازدانشجویان کم بضاعت خبرداد و اعلام کرد: پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی، ودیعه مسکن و ازدواج دانشجویی بزودی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi