پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:02:07 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پذیرش ۴۳۵ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت و استعداد درخشان ارشد پزشکی
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از پذیرش ۴۳۵ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت و استعداد درخشان بدون آزمون رشته های مقطع کارشناسی ارشد گروه پزشکی خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا:دکتر محمدحسین پورکاظمی ،گفت:اسامی پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت و استعداد درخشان بدون آزمون رشته های مقطع کارشناسی ارشد گروه پزشکی اعلام شده و هم اکنون روی سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۶۵۱ نفر در ۵۹ رشته،نسبت به انتخاب رشته اقدام نموده‌اند،اظهار کرد:به طوری کلی ظرفیت پذیرش این مرحله ۴۶۵ نفر بود که در نهایت ۴۳۵ نفر پذیرفته شدند،به عبارت دیگر همه ظرفیت‌ها تکمیل نشده است زیرا همه داوطلبان موفق به اخذ ۲۰ درصد حد نصاب قبولی نشدند.از تعداد ۴۳۵ نفر پذیرفته شده،۱۷۵ نفر دولتی (بدون شهریه) و ۲۶۰ نفر،با شهریه پذیرفته شدند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در ادامه درمورد داوطلبان استعداد درخشان نیز گفت:۳۱ نفر از طریق استعدادهای درخشان در این مرحله انتخاب رشته کرده‌اند که از این تعداد ۲۵ نفر پذیرفته شدند.

دکتر پورکاظمی در پایان تاکید کرد:به همه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام شده توصیه می‌شود هرچه سریع تر به دانشگاه محل قبولی خود برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi