پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:59:21 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پدر شهید کیانی: محمدکاظم را امام زمان شفا داد/ امروز باید قدر عافیت را بدانیم و با ایمان استوار گوش به فرمان رهبر باشیم
پدر شهید محمد کاظم کیانی گفت: امروز باید قدر عافیت را بدانیم و با ایمان استوار گوش به فرمان رهبر باشیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

به گزارش “دانشجو آزاد” پدر شهید محمد کاظم کیانی در مراسم رونمایی از کتاب مرهم دیدار  گفت: محمدکاظم راننده آمبولانس بود یک روز که برای انتقال مجروحین به خط مقدم رفته بود یک خمپاره به آمبولانس برخورد کرده بود و سینه محمدکاظم مجروح شده بود.

حاج عباس کیانی ادامه داد: چندروز بعد برای جمع آوری پیکر شهدا رفته بودم وقتی شهدا را تحویل سردخانه دادم، احوال محمدکاظم را پرسیدم گفتند به اهواز اعزام شده است.

وی افزود: به من گفتند پیکر سی شهید اصفهانی را به اصفهان ببرم، شهدا را داخل ماشین گذاشتم و حرکت کردم؛ به اصفهان رسیدم و شهدا را تحویل دادم، در حین حرکت به سمت اصفهان به من گفته شد محمدکاظم اصفهان است.

پدر شهید محمد کاظم کیانی با اشاره به ماجرای یافتن فرزندش عنوان کرد: به اصفهان که رسیدم سراغ محمد کاظم را گرفتم، گفتند بله در اینجا بستری بوده و تحت درمان است؛ وارد بخش شدم در کمال ناباوری دیدم محمدکاظم با یک دست لباس نو روبه روی درب اتاقی که بستری شده بود نشسته است؛ از دیدنش خوشحال شدم همدیگر را بغل کردیم  و گفتم من فکر می کردم بین شهدا باید دنبال تو بگردم ولی شکر خدا می بینم که سالم هستی.

عباس کیانی به نقل از پسرش تصریح کرد: محمدکاظم گفت: “بابا من شفا گرفتم ؛ امام زمان شفایم داده، شب مرا به اتاق عمل بردند، صبح زود که به هوش آمدم تنها چیزی که فهمیدم درد و سوزش سینه ام بود که نفس کشیدنم را مشکل می کرد؛ درد امانم را بریده بود فقط امام زمان را صدا می زدم؛ حدود ۶٫۳۰ صبح نمی دانم خواب بودم یا بی هوش ، در عالم رویا دید ه بود که امام خمینی همراه با جمعیت کثیری پشت سرشان آمدند، دیدم آقا آمد خم شد و به سینه ام رسید  و فرمود پسر جان !خوب می شوی.عرض کرد:آقا می سوزم !سینه ام میسوزد دوباره فرمودند تو خوب می شوی ؛ دوباره باید به جبهه برگردی!ساعت ۸٫۳۰ که خواب بیدار شدم دیگر خبری از درد نبود .

وی در ادامه اظهار داشت: این خواست و لطف خدا بود که شهدا را به اصفهان ببرم و پسرم را تحویل بگیرم در حالیکه گمان نمی کردم زنده باشد.

پدر شهید محمد کاظم کیانی خاطرنشان کرد: امروز باید قدر عافیت را بدانیم و با ایمان استوار گوش به فرمان رهبر باشیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi