پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:44:09 - سه شنبه 1 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان بسيج اساتيد استان كرمان خبر داد
۶٠٠ اثر به دومین جشنواره شهید چمران ارسال شد/تجلیل از طلایه داران عرصه علم و پژوهش
مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت : ۶٠٠ اثر از استان کرمان به جشنواره شهید چمران ارسال شده که ١٢ اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

به گزارش دانشجو آزاد: قاسم محمدی نژاد مسئول سازمان بسیج اساتید استان کرمان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره علمی شهید چمران که به اهتمام سازمان بسیج اساتید استان کرمان و با حضور اساتید برجسته در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد گفت: ۶٠٠ اثر از استان کرمان به دومین جشنواره شهید چمران در ٣ حوزه ارسال شده بود که ١٢  اثر به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.  

او با اشاره به رسالت خطیر اساتید بسیجی در عرصه‌های علمی و پژوهشی افزود:هم اکنون ٢ هزار و ٣٠٠ استاد بسیجی در ٢٨ کانون بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان عضو و مشغول هستند.

وی سپس به موضوع تعریف شدن جایزه ملی شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر اشاره کرد و اظهار داشت: نخستین کنگره علمی بین‌المللی شهید حاج قاسم نیز در دانشگاه شهید باهنر با حضور محققین و پژوهشگران برجسته برگزار خواهد شد.

رسالت عظیم اساتید در دانشگاه‌ها

سپس معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی با اشاره به رسالت عظیم اساتید در دانشگاه‌ها گفت: دشمن از بستر فضای مجازی برای اهداف خود در جنگ شناختی استفاده می‌کند و اساتید مسئولیت سنگینی برای بصیرت افزایی و امیدآفرینی در برعهده دارند.

سردار حسین معروفی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات افزود: دشمن برای انتخابات هدف دارد و برنامه‌ریزی کرده است.

او تصریح کرد:در انتخابات امسال، اول حضور حداکثری مردم مهم است و بعد از آن انتخاب افراد اهمیت دارد.  

وی در پایان با تاکید بر ایجاد استحکام بخشی فکری در بین دانشجویان و پاسخگویی به شبهات و تقویت وحدت و همدلی گفت: در دانشگاه‌ها وظیفه داریم برای تقویت بنیه علمی اساتید و دانشجویان تلاش کنیم.  

سپس از برگزیدگان دومین جشنواره شهید چمران با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله، حسین اکبری رییس دانشگاه شهید باهنر  و قاسم محمدی نژاد رییس سازمان بسیج استان کرمان، تجلیل به عمل آمد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi