پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:27:36 - یکشنبه 2 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی ظریف برای تشکیل مجلس وکیل الدوله دست به کار می شود
“آقای ظریف به من گفت کاندیدا شو تا مخالفان کرمانی برجام به مجلس نروند”!

به گزارش “دانشجو آزاد” وقتی باید به هر دری زد تا خدای ناکرده لبی درمخالفت با دولت یازدهم خصوصا سیاست خارجه و برجام گشوده نشود. اصلا چه معنی دارد کسی دولت را نقد کند حال چه فرد عادی باشد چه نماینده مجلس!

مجلس نهم که آخرین روزهای عمر خود را سپری می کند و همه در تلاش کسب رای مجدد برای اخذ کرسی های مجلسند؛ پس باید هوشیار بود و نمایندگانی را به مجلس فرستاد که کاملا همسو و همجهت با دولت بوده و جز به به و چه چه به کارهای دولت سخنی به زبان نیاورند.

این سیاست این روزهایِ اصلاح طلبان و حامیان دولت است که شهر کرمان را نیز درگیر خود کرده؛ به طوریکه یکی از کاندیداهای اصلاح طلب در حوزه کرمان و راور انگیزه خود از کاندیدا شدن را اینطور عنوان می کند: “آقای ظریف به من گفت کاندیدا شو تا مخالفان کرمانی برجام به مجلس نروند”!

بله، هدف ساختن مجلسی پویا و مردمی نیست، مجلس باید دولتی باشد!

مهم تایید دولت است نه رفع مشکلات ملت! باید در شهرها گشت تا موافقان و حامیان دولت را کاندیدا کرد، تخصص و تعهد و انقلابی و مردمی بودن مطرح نیست! حال اگر گشتیم و نبود! کاندیدا از شهرهای دیگر می آوریم! نماینده ها غیر بومی باشند چه می شود؟! درد مردم را ندانند چه می شود؟! مهم این است که درد دولت را بداند و نقطه ضعفهایش را رو نکند!

 

هاله اسدی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi