پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:49:43 - یکشنبه 10 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایتی 6 هفته‌ای از خدمت جهادی‌های علوم پزشکی به مستضعفین؛
وقتی سنگ‌اندازی‌ها هم حریف عشق دانشجویان جهادی نشد +عکس
در هفته‌هایی که هیچ مسئولی سنگی از مسیر خدمت به محرومین اتابک از مقابل پای دانشجویان برنداشت حامیان مردم بودند که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مسیر پر از سنگلاخ خدمت رسانی را برای داوطلبین جهادی پزشکی هموار کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از شش هفته بالاخره روز گذشته مردم منطقه مستضعف نشین اتابک تهران بالغ بر ۳۰۰ نفر توسط دانشجویان علوم پزشکی گروه‌های جهادی ویزیت شدند.

 جهادی‌های علوم پزشکی جمعه صبح‌ها به عشق تکلیفی در سرما و زیر برف و باران در حسینیه خیریه احسان الحسن(ع) گرد آمدند که این روزها آن تکلیف را بعضی از مسئولین محترم فراموش کرده‌اند.

در این میان اما به نظر می‌رسد که تکلیف خدمت به مستضعفان تکلیف خدمت به پابرهنه‌ها میان دعواهای سیاسی مسئولین مخصوصا در سال منتهی به انتخابات گم شده است. و این دانشجویان هستند که انگار باید این پرچم را بلند کنند.

تکلیفی که دانشجویان عضو گروه‌های جهادی به اندازه وسع‌شان بدون هیچ منت و مزیت دنیوی، خود را مامور به انجامش می‌دانند. چه فرقی می‌کند مستضعفی که به او خدمت می‌کنیم افغانستانی است یا ایرانی. کرد است یا ترک. به منطقه‌ای خدمت می‌کنند که قربانی چرخ دنده‌های توسعه بالاشهر نشینان شده‌اند.

اصلا ما ساکنان شمال و غرب و شرق تهران باید بیاییم و به این مستضعف شده‌های رفاه ما خدمت کنیم. باید بعد از کشیک سنگین و ایام امتحانات و توقع خانواده از ما برای تفریح آخر هفته کنارشان بیاییم و به له شدگان چرخ دنده‌های توسعه خدمت کنیم.

دانشجویان انگار می‌خواهند ابراز کنند که مستضعفان اتابک اگر فراموش شده‌های وکیل و وزیر و مسئول شهر هستند، فراموش شده سفید پوشان جهادی نیستند.

در هفته‌هایی که هیچ مسئولی سنگی از مسیر خدمت به محرومین اتابک از مقابل پای دانشجویان برنداشت حامیان مردم بودند که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مسیر پر از سنگلاخ خدمت رسانی را برای داوطلبین جهادی پزشکی هموار کردند.

در پایان گروه_جهادی_داوطلبین_جهادی_پزشکی با کمال میل و از سر اخلاص و ارادت ثواب این ۶ هفته خدمت رسانی را با تمام احترام به روح پرفتوح جانفشانان فاجعه پلاسکو نثار کردند.

تصاویری از ۶ هفته خدمت صادقانه و بی منت دانشجویان جهادی پزشکی به مردم محله اتابک تهران را می‌بینید:

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi