پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:55:15 - چهارشنبه 20 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
والیبال ایران افت نکرده است
مفسر برجسته آمریکایی والیبال در مورد نتایج تیم ملی ایران در لیگ جهانی معتقد است این سفرهای طولانی و جا به جایی های ساعت خواب است که این نتایج را به همراه داشته و والیبال ایران در مجموع افتی نداشت.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از ورزش خبر؛ بعد از کسب چهار شکست از چهار بازی برای تیم ملی والیبال ایران، کریستوفر پنیا که بازی شاگردان کواچ در آمریکا را از نزدیک دیده بود گفت: در بازی اول آمریکا حساب ویژه ای روی سرویس و حمله ایرانی ها باز کرده بود و به همین دلیل با ۴ دریافت کننده به زمین رفت اما ایران تیم همیشگی نبود و از بازی دوم آمریکا به شرایط عادی برگشت. نمی توان گفت ایران افت کرده است و به تیمی ضعیف تبدیل شده چون آنها در مسافرت هایی طولانی و رفت و آمدهای زیادی بودند و این خستگی و تغییر زمانبندی خواب ضربه شدیدی به هر تیمی می زند. از ایران توقع بیشتری می رفت اما لیگ جهانی فرسایشی است و تیم ها در بازی های مختلف شرایط مختلفی دارند و در حال حاضر برای قضاوت زود است.

او در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای ایران دارید ؟ گفت : ایران نیاز به توصیه ندارد، نیاز به تجربه دارد. همگروهی های ایران تیم هایی هستند که سال ها در المپیک، مسابقات جهانی و لیگ جهانی بازی کردند و قهرمان شدند اما ایران تیمی تازه وارد محسو ب می شود و باید خیلی اتفاقات را تجربه کند. بازی با تیم های اول دنیا آسان نیست و طی سال های طولانی می توان به برد آنها از قبل فکر کرد.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi