پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:18:42 - دوشنبه 7 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واحدی بازی مس را قضاوت می کند / نساجی در خواب هم نمیتواند صعود کند
در آخرین هفته از رقابتهای لیگ آزادگان مس به دیدار آلومینیوم هرمزگان می رود که در صورت برد دراین دیدار ,نساجی تحت هیچ شرایطی نمیتواند به پلی آف صعود کند .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر؛ بازی حساس تیم‌های مس کرمان و آلمینیوم بندر عباس که روز دوشنبه ۷ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود را قاسم واحدی قضاوت خواهد کرد.

 

فرهاد مروجی و فرید امیدوار کمک‌های واحدی در این بازی خواهند بود.

 

با توجه به حساسیت این بازی، هر دو تیم امیدوارند که با ارایه یک قضاوت عادلانه و تصمیم‌های درست و بدور از تحت تاثیر قرار گرفتن از هجمه‌های اخیر، داوران این بازی قضاوتی خوب را از خود ارایه دهند.

 

شاگردان اکبر میثاقیان که در نیم فصل دوم فقط چهار امتیاز از دست داده‌اند، خود را به رتبه دوم رسانده‌اند و با توجه به صعود زود هنگام فولاد نوین به لیگ برتر، بازیکنان مس تلاش می‌کنند که با برتری مقابل آلومینیوم به عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌آف صعود کنند. مسی‌ها نساجی مازندران را با دو امتیاز کمتر، مهم‌ترین رقیب خود برای صعود می‌بینند.

 

نساجی مازندران که با ۳۳ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد، در این هفته میهمان گیتی پسند اصفهان است. نساجی تنها در حالتی می‌تواند به پلی آف صعود کند که مقابل گیتی پسند به برتری برسد و مس کرمان در دیدار این هفته خود بازنده باشد. تیم اصفهانی نیز به خوبی می‌داند که اگر برابر تیم نساجی بازی را ساده بگیرد، این پتانسیل را دارد که به جمع تیم‌های سقوط کننده وارد شود اما کسب یک تساوی می‌تواند این تیم را در لیگ دسته یک فصل آینده حفظ کند.

 

از این رو میتوان گفت که سرنوشت مس در دستان خودش قرار دارد و با یک برد محتمل در این بازی میتواند جوابی دندان شکن به حرفها و بازی های اخیر سرپرست و سرمربی نساجی که تمام سعی خود را برای بر هم زدن آرامش تیم مس کردند , بدهد .

 

قطعا همه‌ی کرمان برای حضور در ورزشگاه دعوت است و از همه‌ی هواداران فهیم و خونگرم فوتبال مس گرفته تا همه‌ی مقامات ارشد استان، با حضور خودشان در ورزشگاه برای بازی فردا، قوت قلب بازیکنان مس را برای این بازی چند برابر خواهند کرد.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi