پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:42:32 - یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیات امنا هنوز درباره ادغام معاونت های دانشگاه آزاد تصمیمی نگرفته است
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ادغام در هر یک از معاونت های دانشگاه آزاد باید به تصویب هیات امنا برسد ولی هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

به گزارش دانشجو آزاد به نقل از ایرنا؛ سیدطاها هاشمی صبح روز یکشنبه و در نشستی خبری در پاسخ به این سوال که آیا دو معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با یکدگیر ادغام خواهند شد؟ اظهار کرد: حمید میرزاده شخصیتی اجرایی و علمی است و طبیعی است که بخواهد تجربه یک سال و نیم گذشته خود را با تغییر در حوزه ستادی و کوچک سازی آن نشان دهد.

وی با بیان اینکه چابک سازی ستاد دانشگاه آزاد در دستور کار قرار دارد گفت: شاید تعداد ۱۵ معاونت کنونی دانشگاه آزاد به هفت یا هشت معاونت کاهش پیدا کند.

هاشمی در عین حال هرگونه تصمیم در خصوص ادغام معاونت های این دانشگاه را منوط به تصویب در هیات امنا آن دانست.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره انتقاد برخی از تشکل ها و دانشجویان به دانشگاه آزاد مبنی بر تک صدایی در بین تشکل های این دانشگاه و توزیع ناعادلانه امکانات گفت: اتفاقا کسانی که مخالف و منتقد ما هستند امروز میدان دار هستند و بهتر است که کارنامه گذشته را ورق بزنند تا ببنیند چه بر سر داشگاه آورده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، نگاه مسئولین این دانشگاه به فعالیت های دانشجویی را پدرانه خواند و افزود: در توزیع امکانات بین دانشجویان با گرایش اصولگرا، اصلاح طلب و میانه رو هیچ تفاوتی نمی کند و صدور مجوزهای فعالیت نیز بر مبنای مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی نه بر اساس سلایق شخصی انجام می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رییس دانشگاه آزاد اجازه فعالیت خاصی را در حمایت از جریانات سیاسی، احزاب یا افراد خاص نمی دهد.

هاشمی تاکید کرد که با هرگونه تخلفی در واحدهای دانشگاه آزاد در مورد حمایت از جریانات، احزاب و یا افراد خاص در زمان انتخابات بدون اغماض برخورد خواهد شد.

** کنگره بین المللی حافظ ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از برگزاری کنگره بین المللی حافظ به مدت ۴ روز در تهران و شیراز از روز ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی با بیان این که از بین مقالات رسیده به دبیرخانه این کنگره، ۳۰ مقاله و در دو جلد منتشر خواهد شد، افزود: ۱۷ شخصیت بین المللی حافظ شناس در این کنگره حضور دارند.

هاشمی با بیان این که در معاونت فرهنگی به دنبال تغییر نگاه، محتوا و روش های فرهنگی هستیم گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما اتمام و ابلاغ سند توسعه فرهنگی دانشگاه آزاد است که در اجلاس شصت و نهم هیات امنا رئوس کاری آن مشخص شد.

وی از تدوین پیوست های فرهنگی برای حوزه های گوناگون دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۹۵ برنامه بعدی پنج ساله توسعه دانشگاه آزاد آغاز خواهد شد و ما کار روی تدوین راهبردهای آن را آغاز کرده ایم.

هاشمی در ادامه، طرح های ماندگار فرهنگی دانشگاه آزاد را به سه بخش کالبدی ، نهادی و رخدادگرا تقسیم کرد و برای هر یک توضیحاتی ارائه داد.

ادامه دارد…

انتهای پیام /*

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi