پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:54:35 - یکشنبه 19 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هم راستایی در راهبرد اهداف تشکل های دانشجویی مسیر تحقق موفقیت
جلسه ی هم اندیشی اعضای تشکل اسلامی دانشجویی اندیشه اسلامی با حضور دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و اعضاء تشکل در محل سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ جلسه ی هم اندیشی اعضای تشکل اسلامی دانشجویی اندیشه اسلامی با حضور دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و اعضاء تشکل در محل سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
این جلسه که در راستای برنامه ریزی برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد و اعضای تشکل اعلام آمادگی خود را برای حضور در برنامه های مختلف این دانشگاه بیان نمودند.
دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان این که تشکل ها به عنوان بازوی مدیریتی دانشگاه در همه ی عرصه های فعالیت در دانشگاه می باشند اظهار داشت: دانشجویان عضو تشکل اسلامی بایستی پرچم دار دفاع از ارزش های اسلامی باشند.
وی پایه و نماد تشکل‌های دانشجویی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت وحدت، شکوفایی علم و فرهنگ، فرخندگی، سازندگی، ایثارگری و محقق ساختن اهداف بلند سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه ی بزرگ دانست و بیان کرد: واحد جیرفت برای تحقق و اعتلای این اهداف بزرگ توانسته است در ابعاد مختلف به کارنامه‌ی موفقیت خود بیفزاید و راه توسعه و ترقی را همزمان با دولت پر خیر و برکت تدبیر و امید با سرعت هرچه تمام به پیش ببرد.
خزاعی با تبیین و اشاره به وظایف مهم تشکل‌ها بیان داشت: رشد و ایجاد روحیه‌ی کار و تلاش جهادی مستلزم زیرساخت‌های فرهنگی مناسب می‌باشد که بحمدالله در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی این سبک به خوبی بسترسازی شده است و این مشاهدات در واقع بیانگر میل به شاخص‌های ارزشمند طراحی شده فرهنگی می باشد.
خزاعی هدف از راه‌اندازی تشکل‌های دانشجویی را بسط و گسترش فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دانشجویان و همچنین ایجاد فضای آزاد برای انجام فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و ارتقای بینش سیاسی، اسلامی و اجتماعی دانشجویان دانست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خاطرنشان کرد: با مدیریت صحیح این تشکل‌ها می‌توان علاوه بر حفظ روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، دانشجویان را برای حضور بیشتر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تشویق کرد.
در ادامه جلسه پس از سخنان حامد محمدی دبیر تشکل؛ اعضاء به بحث و تبادل نظر در رابطه با مسائل مختلف روز و دانشگاه پرداختند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi