پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:07:55 - پنجشنبه 23 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همسر سردار شهید سعدالله جوزاک: نقش آفرینی بانوان پس از جنگ به مراتب سخت تر از دفاع مقدس است
در اولین نشست ما زنده ایم در دانشگاه جیرفت؛همسر سردار شهید سعدالله جوزاک گفت: نقش آفرینی بانوان پس از جنگ به مراتب سخت تر از دفاع مقدس است.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ اولین نشست ما زنده ایم به همت بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت برگزار شد، در این نشست خانم شیخ با اشاره به نقش زنان و دختران در دوران طلایی دفاع مقدس گفت: نقش زنان هم در عرصه ی نیروی انسانی و هم در عرصه ی فکری و پشتیبانی در زمان جنگ بسیار تعیین کننده بود.

همسر سردار شهید سعدالله جوزاک افزود:بعد از جنگ نیز نقش زنان و دختران به خصوص دانشجویان در حال حاضر به ویژه از لحاظ فکری، علمی و فضای مجازی و استفاده صحیح و به جا از این فرصت ها بسیار حائز اهمیت می باشد.
خواهر شهید مسعود شیخ در ادامه به موضوع عفاف و حجاب از منظر حضرت زهرا (س) و زنان نمونه پرداخته و اظهار داشت: لازم است بازخورد بدحجابی و رعایت نکردن اصول حجاب و عفاف را در جامعه فعلی علی الخصوص دختران و زنان مورد واکاوی و بحث قرار دهند.
وی با تأکید بر ارتباط برقرار کردن با خدا از طریق دعا و نماز عنوان کرد: قدردانی و شکرگذاری از نعمات خداوند به ویژه وجود ولایت فقیه و نقش ایشان در حوادث اخیر بسیار حائز اهمیت و ارزشمند می باشد.
گفتنی است این برنامه با پرسش و پاسخ دانشجویان با خانم شیخ به اتمام رسید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi