پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:42:44 - شنبه 29 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همسر امام سوژه جدیدِ حاج آقا خاطره، شد/ بزرگترین منکر جامعه امروزی فساد اقتصادی آقازاده هاست
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: اینکه به هاشمی رفسنجانی لقب حاج آقا خاطره را دادند برای همین نوع برخوردش است، وی تا می توانست از حضرت امام (ره) مایه گذاشت و حال نوبت به همسر امام رسیده است.

اسماعیل شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشجو آزاد در رابطه با اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه همسر امام از وی خواسته در انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ کاندیدا شود گفت: همیشه افرادی که خودشان پشتوانه محکم و استدلال درستی نداشتند سعی می کنند از افرادیکه در افکار عمومی مقبولیت دارند استفاده کنند.

وی ادامه داد: اینکه به هاشمی رفسنجانی لقب حاج آقا خاطره را دادند برای همین نوع برخوردش است، وی تا می توانست از حضرت امام (ره) مایه گذاشت و حال نوبت به همسر امام رسیده است.

شریفی با اشاره به رشد فهم اجتماعی مردم تصریح کرد: امروزه جوامع تغییر کرده اند و همه افراد سخنان و عملکرد افراد را با عقل خود می سنجند و  کسی نمی تواند با جنگ روانی و این نوع بازی ها افکار عمومی را به سمت اهداف خود هدایت کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در خصوص یکی دیگر از اظهارت هاشمی رفسنجانی در رابطه با بدحجابی گفت: همه ما نیز با صحبت ایشان که گفته اند همه مشکلات مردم از بی حجابی نیست موافقیم، اما این جمله درستی است که منظور بدی از آن برداشت شده است.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگترین منکر جامعه، بدحجابی خانمها نیست و همه بر این امر واقفند که از بزرگترین منکرهای جامعه امروزی فساد اقتصادی آقازاده هاست که امیدواریم حاج آقا و همگان در پی برخورد با این مفاسد باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi