پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:11:34 - سه شنبه 8 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش “تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد کرمان” برگزار می‌شود
همایش “تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان” آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد، منصور عالمزاده، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در اول آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

وی بیان داشت: قرار است با همکاری ستاد برگزاری همایش از خدمات ارزنده روسا و دبیران منطقه (ستاد هماهنگی) و روسای واحدهای دانشگاهی استان از بدو تاسیس تا کنون که نقشی ماندگار در شکل‌گیری و پویایی واحدهای دانشگاهی استان کرمان داشته‌اند، تجلیل به عمل آید.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: بدون تردید استفاده از تجربیات پیشگامان دانشگاه باعث خواهد شد تا از اتلاف منابع مالی وانسانی جلوگیری شده و متناسب با ظرفیت‌های هر واحد دانشگاهی در شهرستان مربوطه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد؛ تلاش آمیخته با توکل و اخلاص  آنان، موجب نکوداشت ارزش‌های الهی و زمینه‌ساز تقویت نهاد ایمان و خداباوری است؛ آنانی که به پاس اشتیاق درونی خود،‌ قدم در راه تکریم دانش نهاده و از همه سرمایه و بضاعت خداداده برای ترویج دانایی و تجلیل جستجوگری در آفاق معرفت، بهره می‌جویند،‌ در پیشگاه قادر منّان شأنی در خور یافته و همواره به نیکی یاد خواهند شد.

عالمزاده ضمن تقدیر از اعضای ستاد برگزاری همایش گفت: سعی ارزنده و مجاهدت بی دریغ پیشگامان در عرصه‌ یاری رساندن به بالندگی کیفی و ارتقای کمی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ باعث امتنان و در خور تقدیر است. امید آنکه با استمرار آن، تمهیدات مناسب به منظور بهره جویی از اندوخته های تجربی  این بزرگواران، بیش از پیش  فراهم آمده و خانواده بزرگ و کمالگرای دانشگاه، به فیض همراهی و حمایت مشفقانه آنان و عموم دوستداران اعتلای فضل و فرهیختگی از صمیم جان ببالد و در روشنای توسعه آموزش و پژوهش به عالی ترین مراتب توفیق و افتخار، دست یابد.

لازم به ذکر است، محمود آقاجانی به عنوان رئیس همایش، منصورعالم زاده، دبیر برگزاری و بابک آل‌طه، حمدالله منظری توکلی، جلال ایرانمنش، یعقوب حاتمی و حسین شهابی بعنوان اعضای ستاد برگزاری این همایش معرفی شده‌اند.

 

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi