پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:55:53 - پنجشنبه 16 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هفته کاملا مسی در لیگ های فوتبال کشور
در هفته دهم رقابتهای لیگ دسته یک آزادگان و همچنین هفته اول لیگ برتر امیدها در هفته پیش رو دو تیم مس کرمان و رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش”دانشجوآزاد“به نقل از ورزش خبر، لیگ دسته کشور موسوم به  لیگ آزادگان در حالی در هفته پیش رو به هفته دهم خود پای میگذارد که طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته قرار است دیدار حساس دو تیم مس کرمان و رفسنجان در این هفته برگزار شود.


این بازی که به عنوان اولین دیدار این هفته برگزار میشود از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۰ مهر ماه و به میزبانی مسی های رفسنجان خواهد بود . دیداری که سوای حساسیتهای جدولی حساسیتهای خاص تمامی دربی ها خودرا نیز خواهد داشت .


مس کرمان در حالی به این بازی پای میگذارد که تا اینجای لیگ و تا هفته نهم با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است و عملکرد نسبتا مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است . تنها نکته تاریک در قبال مس عدم نتیجه گیری مناسب در زمین حریفها میباشد تا تاجاییکه مس در این ۹ هفته تنها به یک تک امتیاز در خانه رقبا بسنده کرده است و دلخوش به بازیهای خانگی خود بوده است.از همین رو دیدار با مس رفسنجان که به نوعی قعر نشین لیگ محسوب میشود و با ۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی میتواند موجب سنت شکنی مس های کرمان شود و با پیروزی در این دیدار خود را در جدول رده بندی بالا بکشد .


مسی های رفسنجان در این فصل عملکرد خوبی نداشته اند و با یک امتیاز نسبت به تیم قعر نشین در رده شانزدهم جا خوش کرده اند و چشم امید ب بازیهای آینده خود دارند . دیدار مسی ها در این هفته به دیدار بزرگسالان به اتمام نخواهد رسید زیرا در رده امیدها نیز تیم مس کرمان پذیرای رفسنجانی ها خواهد بود این دیدار درروز ۲۵ مهرماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد .

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi