پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:47:35 - سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان
هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان به همت هیات محبان ولی عصر(عج) برگزار گردید.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به همت هیات محبان ولی عصر(عج)دانشگاه هفتمین یادواره شهدای گمنام در تاریخ دوشنبه ۷ فروردین ماه با حضور بی نظیر تمامی اقشار دانشگاهیان حضرت ولی عصر(عج)مسئولین شهرستان ومردم شریف رفسنجان در مجتمع علمی وفرهنگی شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم آقای دکتر محمدعلی دهقان ریاست دانشگاه با ادای احترام به شهدای گمنام یاد وخاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: شهید آنقدر از اسلام و اولیاء اسلام روایات وارد شده است که باعث تحیر وشگفتی می شود. در روایتی از رسول اکرم(ص) نقل شده است که برای شهید هفت خصلت است که اولین آن عبارتست از اینکه اولین قطره ای که از خون او بر زمین میریزد، تمام گناهی که کرده است آمرزیده می شود و مهم ترخصلتی است که می فرماید که شهید نظر می کند به وجه الله و این نظر به وجه الله  از مقاماتی است که فقط برای پیامبران وشهید است .
خطیب هفتمین یادواره شهدای دانشگاه ولی عصر(عج) حجه الاسلام والمسلمین صادقی قمی بود که با سخنان خود مسیر تازه ای را برای شناخت بیشتر شهیدان پیش روی حضار گذاشت وی با اشاره به احادیث  موجود؛شهدا را شافعین وحاضرینی خواند که در همین دنیا هم میتوانند باعث شفاعت وبازشدن بسیاری ازگره های متوسلین به آنها باشند

 


بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi