پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:06:04 - پنجشنبه 9 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هر توهینی را سخت پاسخ می دهیم
جهانیان می دانند که ملت ایرانی یک ملتی انقلابی بوده و هست؛ در طول سال ها پاسخ هر حرمت شکنی را داده است و هر توهینی را سخت پاسخ می دهیم. …

گزارش “دانشجو آزاد”به نقل ازآرمان کرمان؛ طعم تلخی که از حادثه منا بر ذهن ها نقش بسته را هیچ یک از مسلمانان و به خصوص ایرانیان فراموش نخواهند کرد، جان سپردن بیش از چهار هزار نفر از مسلمانان به زیر دست و پای بی کفایت و بی لیاقت آل سعود چیزی نسیت که آدمی بتواند به راحتی از آن بگذرد.

راستش با هیچ معیار و مقیاسی نمی تواند کسی را در این حادثه ی مرگ آور مقصر ندانست و بی تفاوت از این مسئله گذشت.از دست دادن چیزی در حدود ۴۶۴ نفر از حاجیان ایرانی و مفقود شدن نزدیک به ۲۵۰ نفر از زائران ,آماری که هر روز به آن اضافه می شود داغی ست که بر چهره ی هر ایرانی می توان مشاهده کرد.

البته این شرایط وقتی وخیم تر می شود که مسئولین عربستان خود را به بی خیالی زده و از همه چیز مبرا می دانند و نسبت به جانباختگان این مصیبت بی تفاوت هستند.

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و یاد آوری این که اسلام یعنی دین برابری و برادری است  و اگر تا کنون سکوت و مهر خاموشی بر دهان ایرانیان زده شده است حق برادری در اسلام است که بجا آورده اند تذکری به عربستان بود تا بدانند که خاموشی و سکوتمان از برای چیست.

البته هر عملی را عکس العملی خواهد بود و به گفته ی مقام معظم رهبری اگر کوچکترین توهینی صورت پذیرد ” عکس العمل ایران اسلامی خشن و سخت خواهد بود”.

جهانیان می دانند که ملت ایرانی یک ملتی انقلابی بوده و هست؛ در طول سال ها پاسخ هر حرمت شکنی را داده است و هر توهینی را سخت پاسخ می دهیم.

اما چه زیبا رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که ” درحالیکه قرآن کریم خانه خدا را محل امنیت و حج را جایگاه امنیت می داند اما اکنون باید پرسید ، «آیا این، امنیت است؟»”.

امنیتی که به دست آل سعود چیزی جز مرگ مسلمانان در سالهای متمادی را در پی نداشته است؛ بی شک رفتارهای موذی گرانه ی عربستان در تحویل دادن این اجساد مطهر باید پاسخ داده شود و این مسئولین نظام را ملزوم می دارد که در این زمینه پی گیر بوده و خارج از هر نوع گرایش و تفکری در این راستا قدم بردارند.

البته تشکیل کمیته حقیقت یاب موضوعی است که از دیدگاه مقام معظم رهبری دور نمانده است و همه را ملزم می دارد به این حقیقت فکر کرده و عمل کنند تا دست های پشت پرده ی مسلمان کشی در حادثه ی منا مشخص و به آن پاسخ داده شود.

نوشته: بانوی کویر

انتهای پیام/M

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi