پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:00:43 - سه شنبه 7 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدف ما برداشتن علم بر زمین مانده ای است که بقیه تشکل ها بر نمی دارند / فعالیت های ما مشابه اردوهای جهادی ست
دبیر تشکل امام حسن مجتبی عنوان کرد: هدف ما برداشتن علم بر زمین مانده ای است که بقیه تشکل ها بر نمی دارند.

دبیر تشکل امام حسن مجتبی دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” با اشاره به اهداف کلی تشکل امام حسن مجتبی اظهار داشت: ما می خواهیم علم بر زمین مانده ای که بقیه تشکلها بر نمیدارند را برداریم و به معنای واقعی سازندگی در کشور را پیاده کنیم.
وی ادامه داد: ما در شهر کرمان هر هفته برنامه های بازسازی و برنامه خدمت رسانی به محرومین را داریم.
رشیدیان در خصوص برنامه های ترم گذشته گفت: ما ترم گذشته برنامه های فرهنگی بسیاری در شهرک نزدیک دانشگاه باهنر انجام دادیم، کارهای ما مشابه اردوهای جهادیست با این تفاوت که اردوهای جهادی فقط در تابستان و عید برگزار می شوند ولی ما هر هفته برنامه داریم.
این فعال دانشجویی عنوان کرد: برگزاری کلاسهای قرآن، کلاسهای رفع اشکال برای دانش آموزانی که مشکل مالی دارند، برنامه کمک رسانی و اطعام مستمندان از دیگر فعالیت های ماست.

دبیر تشکل امام حسن مجتبی در رابطه با برنامه های ترم آینده این تشکل اظهار داشت: از برنامه هایی که در ترم آینده خواهیم داشت اردوهای تشکیلاتی است و همچنین مراسم مذهبی شاد و مولودی و جشن اعیاد را در آسایشگاههای سالمندان و جانبازان برگزار خواهیم کرد.
وی در پایان تصریح کرد: بودجه فعالیت های مختلف ما از طریق دانشگاه و بخشی از آن هم از طریق خیرین است، امیدواریم بتوانیم با فعالیت بیشتر دردی از جامعه را درمان کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi