پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:22:59 - پنجشنبه 27 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیمی از فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی شاغل هستند
رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: از تعداد فارغ التحصیلان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ۴۷ درصد آنها مشغول به کار هستند .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از باشگاه خبرنگاران:دکتر عبدالرضا مجدالدین، رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در جهاددانشگاهی دو نوع آموزش از جمله آموزش های نظری و مهارتی داریم که  بدون آن ها نمی‌توانیم وضعیت آموزش عالی را بررسی کنیم.

وی در خصوص مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: ۴۷ مرکز علمی کاربردی وجود دارد  که در حال حاضر ۴۳ مرکز آن فعال هستند، همچنین سه مرکز در حال تعدیل شدن است که به طور کلی ۴۰ مرکز فعال مشغول به فعالیت هستند.
دکتر مجدالدین با اشاره به وجود ۱۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیان کرد: ما در تلاش هستیم که طی یک برنامه، در سه سال آینده فضاهای ملکی این مراکز را افزایش دهیم.
وی در خصوص اسامی قبول شدگان و تعداد نفراتی که به بازار کار راه یافتند، تصریح کرد: ۵۷ درصد اسامی قبول شدگان در سال ۹۳ جذب مراکز ما شدند و حدود ۳ هزار و ۶۶۰ مدرس با ما همکاری می‌کنند که ۶۶ نفر آن ها به عنوان هیات علمی دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.
دکتر مجدالدین با اشاره به بررسی های موجود در سال ۹۳ ادامه داد: ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع کارشناسی و ۱۰ هزار ۵۰۰ نفر در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل شدند و کل دانش آموختگان ما تا بهمن سال گذشته، ۸۲ هزار نفر بوده‌اند که در حال حاضر نیز۴۶ هزار نفر دانشجوی شاغل به تحصیل داریم.
وی در خصوص  نتایج بدست آمده  از تعداد فارغ التحصیلان موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی، خاطرنشان کرد: ۴۷ درصد فارغ التحصیلان مستقیما از سال ۷۷ تا ۸۲ مشغول به کار شدند  ، ۲۸ درصد بیکارند،۱۸ درصد مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi