پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:18:51 - پنجشنبه 27 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیلسون: فوتبالم را در ایران ادامه خواهم داد
پس از آنکه دروازه‌بان‌های پرسپولیس نتوانستند در نیم‌فصل عملکرد خوبی داشته باشند، سرمربی پرسپولیس قصد دارد یکی از دروازه‌بان‌هایش را بفروشد تا نفر دوم با خیال راحت بتواند درون دروازه توانایی‌هایش را نشان دهد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش۳؛ نیلسون درباره حضورش در پرسپولیس گفت: فردا جلسه نهایی من با حمید درخشان است. او سرمربی تیم است و من در مورد رفتن یا ماندنم با درخشان صحبت خواهم کرد. بعد از جلسه می‌ توانم بگویم که قطعا از این تیم جدا خواهم شد یا می‌ مانم.


او در مورد اینکه آیا فعالیتش را در فوتبال ایران ادامه خواهد داد یا نه هم گفت: به احتمال فراوان در ایران خواهم ماند. البته این را بگویم که من تا همین لحظه بازیکن پرسپولیس هستم ولی پیشنهادهایی دارم که صددرصد در صورت جدایی از پرسپولیس در مورد آن صحبت می‌ کنم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا نه هم گفت: بله من پرسپولیس را دوست دارم و در این مدت هم نشان داده ام که تمایل دارم با این تیم ادامه همکاری داشته باشم اما من وقتی در این تیم خواهم ماند که بتوانم به آن کمک کنم. همیشه سعی کرده ام از فوتبال بازی کردنم لذت ببرم. حالا هم اگر پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد با افتخار در این تیم خواهم ماند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi