پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:05:15 - جمعه 13 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نوری: آرزویم بازگشت به پرسپولیس است
محمد نوری: آرزویم بازگشت به پرسپولیس است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در گفتگو با “ورزش سه”، درباره بازی شب گذشته شان برابر الاهلی و تقابل با مجتبی جباری و نیز شایعه بازگشتش به پرسپولیس در نیم فصل صحبت کرد.

نوری در ابتدا درباره بازی با الاهلی و کسب تک امتیاز آن دیدار گفت: الاهلی تیم خوبی است که از مهره های قدرتمندتر سود می برد. جباری و البته منتظری که مصدوم بود و کرانچار به عنوان سرمربی تیم قدرتمندتری را نسبت به ما داشتند ولی توانستیم یک امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. باید به دنبال تک امتیازها باشیم و برای این تیم سخت است که در ستارگان قطر به دنبال برد و سه امتیاز باشد. خدا رو شکر که یک امتیاز گرفتیم و امتیازات خودمان را به چهار برسانیم. الاهلی خیلی بهتر از ما بازی کرد اما دوندگی زیادی در بازی داشتیم و در نهایت توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی درباره عملکرد فردی اش در بازی با الاهلی گفت: باشگاه و سرمربی کاملا از من راضی است و این مساله را بارها اعلام کرده اند. شخصا شرایط خوبی دارم و از آن راضی ام و باید دید در ادامه چه خواهد شد.

کاپیتان ایرانی تیم مسیمیر در ادامه درباره تقابلش با مجتبی جباری نیز گفت: صحبت خاصی نشد و هر دوی ما بیشتر تمرکزمان روی تیم خودمان بود و زحمت می کشیدیم برای نتیجه گرفتن و وقتی برای صحبت کردن وجود نداشت.

محمد نوری درباره دوستان نزدیکش در لیگ قطر نیز اینطور پاسخ داد: اکثر مواقع با تیموریان هستم و بیشتر اوقات باهم هستیم. همه بازیکنان ایرانی رابطه خوبی باهم دارند و برای موفقیت های فردی و تیمی تلاش می کنند و امیدوارم همه آنها موفق و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که اخبار فوتبال ایران را دنبال می کند از درگذشت هوادار پرسپولیس در استادیوم تختی متاثر شد و درباره آن گفت: واقعا خبر شوکه کننده بود و به نوبه خودم به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد و خداوند به خانواده اش صبر بدهد. بعد از دیدن آن عکس ها شوکه شدم و بازیکنان پرسپولیس باید بدانند و خودمان نیز همینطور که پوشیدن این پیراهن افتخار بزرگی است و هوادار اینقدر تعصب دارند که باعث سکته آنها می شود و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد.

وی ادامه داد: بعد از دیدن آن تصاویر متاثر شدم و امیدوارم قدر این هواداران را بیشتر بدانیم.

و سوال پایانی از محمد نوری درباره بازگشت احتمالی به پرسپولیس؟ همیشه درباره پرسپولیس گفته ام که آن را دوست داشته و از بچگی آرزو داشتم پوشیدن پیراهن این تیم و اکنون نیز آرزو دارم دوباره پیراهن این تیم را بر تن کنم و هواداران این تیم را دوباره ببینم. بهرحال تا نیم فصل ۴-۵ بازی دیگر باقی مانده و من با مسیمیر قرارداد دارم و نمی توانم از نظر وجدانی از همین الان درباره پیشنهادات دیگرم فکر کنم و تعهد به این تیم علیرغم نتایجی که کسب کرده برایم در اولویت قرار دارد. تا نیم فصل همه چیز مشخص خواهد شد و بعد بازی های باقی مانده تا نیم فصل در این باره می توان حرف زد و امیدوارم هر آنچه که خیر است اتفاق بیفتد. من اما آرزوی قلبی ام بازگشت به پرسپولیس و پوشیدن پیراهن آن است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi