پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:46:56 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ننگ حملات ناجوانمردانه آل سعود بر علیه مردم یمن هیچگاه از پیشانی آن ها پاک نخواهد شد
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با صدور بیانیه ای حملات ناجوانمردانه آل سعود بر علیه مردم یمن را محکوم کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با صدور بیانیه ای حملات ناجوانمردانه آل سعود بر علیه مردم یمن را محکوم کرد؛ بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

امام خمینی (ره)

 

چندی است جامعه ی بین الملل بار دیگر شاهد نیرنگ ها و دسیسه های مستکبرین و جهانخواران و حامیانشان در منطقه برای منحرف کردن و از بین بردن انقلاب های مردمی میباشد؛ چرا که در این انقلاب ها مردم مسلمان و با بصیرت، با عزمی پولادین برای سرنگونی و از بین بردن ظلم و ستم و حاکمان دست نشانده ی همین مستکبرین جنایتکار ، مصرانه پایداری و تلاش میکنند.
ظالمانی که با دروغ همواره سعی در دستیابی به اهداف پلید خویش دارند و بر مردم بی دفاع و مظلوم ظلم و ستمی وحشیانه و نابخشودنی روا می دارند بار دیگر دست به توحشی آشکار زده اند ظالمانی که همواره در صدر آنان حکومت منحوس و خائن آل سعود جولان می دهد،

متاسفانه امت اسلامی این روزها شاهد مرحله دشوار و شرایطی حساس می باشد که نشانه ی مرحله جدیدی از نقشه های دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلام میباشد.

نزدیک به دو ماه از آغاز حملات ناجوانمردانه حکومت آل سعود و متحدان منطقه ای و عربی آن که در ظاهر ادعای اسلام دارند ، به کشور مظلوم و ستم دیده ی یمن میگذرد، حملاتی که با تحریک و تشویق آمریکایی صهیونیستی و به بهانه بازگرداندن حاکم مستعفی یمن به قدرت اتفاق افتاده است

حملاتی که با بمباران مناطق مسکونی و شهرها و کشتن کودکان و زنان مسلمان بیگناه همراه بوده است

حملاتی که حتی در زمان آتش بس هم با نقض آن ادامه پیدا کرده است و در سکوت کامل مجامع بین الملی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به وقوع میپیوندند.

سوال ما از سازمان ملل این است، چگونه تحریم های شما که به اتهام ساخت سلاح هسته ای و کشتار جمعی و بهانه های همچون حقوق بشر علیه کشور ایران به تصویب رسیده است ،در رابطه با نسل کشی و جنایت های جنگی در کشور یمن توسط عربستان،صدق نمی کند؟؟

آل سعود و حامیان به ظاهر مسلمانش بدانند که ننگ و خفت حملات ناجوانمردانه آنان که در ماه حرام بر علیه مردم مظلوم و غیر نظامی یمن به وقوع میپیوندد هیچگاه از پیشانی آن ها پاک نخواهد شد و مسلمانان جهان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

اما آنچه که مهمتر از گذشته میباشد ،شنیدن زمزمه های مبنی بر تصمیم شوم عربستان و متحدانش برای آغاز حملات زمینی و فراگیر علیه مردم مظلوم و ستم کشیده ی یمن است.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه ولیعصر (عج) ضمن محکوم کردن این تجاوز ، اقشار مختلف امت مسلمان، شامل علماو نخبگان و دانشجویان و عموم مردم را به هوشیاری و آگاهی و آمادگی کامل برای رویارویی با چالشهای این مرحله حساس و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان اسلام ، دعوت می کنیم و همچنین خواستار توقف فوری کلیه شکلهای تجاوز از سوی نظام سعودی و متحدان او هستیم و آنها را مسئول این جنایت وحشیانه می دانیم واما خطاب به سازمان ملل و حقوق بشر اعلام میداریم که میبایست هر چه زودتر نسبت به نسل کشی ها و جنایات صورت گرفته در یمن ،واکنش نشان داده و پاسخگو باشید از کلیه اقشار ملت آزاده و انقلابی یمن می خواهیم که با توکل به خداوند متعال و صبر و استقامت در برابر این جنایتکاران، از انقلاب و عزت خود، با فداکاری و رشادت و اخلاص دفاع کنند و از خداوند منان نیز خواستار پیروزی و موفقیت آنها هستیم

.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر(عج)

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi