پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:40:56 - دوشنبه 7 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران گشایش یافت
نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران ( B.T.I ) درحاشیه برگزاری اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در محل مجموعه فرهنگی تلاش آغاز به کار کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا، در آئین افتتاح نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران، آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات بین المللی دفتر مقام معظم رهبری، حسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
قائم مقام دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:این نمایشگاه در زمینه علوم و فناوری های مختلف از جمله نانو ، بایو ، زیست فناوری ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، صنایع غذایی ، الکترونیک ، انرژی های تجدید پذیر ، انیمیشن ، رسانه و بازی های رایانه ای دایر شده است.
مهدی کریمی همچنین از رونمایی سه انیمشن اسلامی در حاشیه برگزاری اولین اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: در حاشیه اجلاس شاهد رونمایی از انیمشن ‘دایره المعارف جهان اسلام’ ، انیمیشن ‘وعده الهی’ و ‘گیگول’ خواهیم بود.
کریمی همچنین به رونمایی برند بین المللی ‘طیب’ در این مراسم اشاره کرد و گفت: این برند در حوزه های غذای حلال ، گردشگری ، هتلداری و رسانه (مدیا) تعریف شده است که با پروتکل های متفاوت برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد:این برند با همکاری بخش خصوصی طراحی و تعریف شده و از این پس تمام محصولات ایرانی در حوزه های تعریف شده می تواند در قالب این برند به جهان اسلام ارائه شود.نمایشگاه فناوری و صنایع برتر ایران از امروز تا هشتم دی ماه در مجموعه فرهنگی تلاش برپاست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi