پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:32:47 - چهارشنبه 25 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمایشگاه تسلیحات نظامی در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود
برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برگزاری نمایشگاه تسلیحات نظامی در روز ۲۹ شهریور ماه در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس؛برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات و مقامات علمی، فرهنگی و نظامی در این واحد دانشگاهی ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

کرم اله دانش فرد معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات از جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این واحد خبر داد و گفت: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در واحد علوم و تحقیقات در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر پا خواهد شد.

 وی با بیان اینکه این نمایشگاه دومین سال تجربه فعالیت خود را در این واحد تجربه می‌کند، افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با بیش از ۵۰ غرفه و با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، ایثارگران، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و سایر گروه‌های داوطلب فعال می‌شود.

 معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات تصریح کرد: بخش سخت‌افزاری این نمایشگاه به تسلیحات و تجهیزات نظامی و جنگی‌ اختصاص دارد.

به گفته وی، این تسلیحات از یک سو شامل ابزارآلات جنگی استفاده شده در دوران جنگ تحمیلی است و از سوی دیگر تجهیزات نظامی که تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته و صرفاً رونمایی شده است را شامل می‌شود تا بیانگر بخشی از توان نظامی، جنگی و دفاعی کشورمان باشد.

دانش فرد با اشاره به اینکه بخش نرم‌افزاری این نمایشگاه شامل غرفه‌های کتاب، نمایش فیلم، نشست‌های تخصصی در زمینه‌های جنگ، دفاع مقدس و توان نظامی ایران اسلامی است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های میدانی  چون گلباران گلزار شهدای واحد علوم و تحقیقات توسط بالگرد نظامی، نمایش‌های میدانی و آکروباتیک تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ( توسط تیپ ۶۵ نیروی زمینی ) خواهد بود.

شایان ذکر است، این مراسم روز یکشنبه ۲۹ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح در واحد علوم و تحقیقات آغاز می‌شود و حضور برای عموم افراد آزاد است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi