پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:21:57 - یکشنبه 22 تیر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروی انسانی بی بدیل است
فرماندار کرمان در با دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت : نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروی انسانی بی بدیل است

به گزارش پایگاه خبری “دانشجوآزاد”: محمد علی توحیدی فرماندار کرمان در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با اشاره به نقش بی بدیل دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروی انسانی اظهار داشت: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروی متخصص و کارآمد اگر بیشتر از دانشگاههای دولتی نباشد قطعا کمتر نیست.

توحیدی

وی با اشاره به حضور فارغ التحصیلان این دانشگاه در سمتهای مختلف کشور ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم اغلب مدیران و مسئولان کشور از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند لذا این موضوع اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی را نشان می دهد.

فرماندار کرمان ضمن قدردانی از موسسان و بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا آیت اله هاشمی رفسنجانی افزود: آمارهای بسیار قابل توجه تعداد مهندسان و پزشکان و قشر تحصیل کرده کشور مرهون فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی و زاییده ایده خوب تاسیس این دانشگاه توسط بنیانگذاران آن می باشد.

توحیدی با تاکید بر لزوم برطرف نمودن عیوب و مشکلات موجود در این دانشگاه تصریح کرد: این دانشگاه در طول دوران فعالیت خود بار عظیمی از روی دوش دولت و نظام آموزشی کشور برداشته است ؛ لذا ما نیز بر خود تکلیف می دانیم که سنگی بر بنای ارزشمند آن بگذاریم و در حد توان به پیشرفت آن کمک نماییم.

در ابتدای این دیدار نیز دکتر منظری توکلی سرپرست دانشگاه با اشاره به پتانسیلهای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان بر تاکید ریاست عالیه دانشگاه بر کیفی سازی امور آموزشی و پژوهشی تاکید نموده و اظهار داشت: با حمایتهای مسئولان دانشگاه تمامی تلاش خود را برای افزایش کیفیت آموزشی و تبدیل علم به ثروت بکار خواهیم بست.

سرپرست واحد کرمان با اشاره به سیاست دانشگاه برای برون رفت از اتکا به شهریه دانشجویی افزود: امیدواریم با حمایتهای مسئولان استان و فرماندار محترم بتوانیم شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد را توسعه داده و تقویت نماییم

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi