پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:43:06 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست تخصصی یک روزه «باستان شناسی ایران و خاورمیانه » در دانشگاه جیرفت
نشست تخصصی یک روزه «باستان شناسی ایران و خاورمیانه » در دانشگاه جیرفت روز چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه ۹۴ در تالار شهدای دانشجوی، دانشگاه جیرفت کار خود را آغاز می نماید.

به گزارش  “دانشجو آزاد”  ؛ دکتر امیر حاجلو مدیر گروه باستان شناسی دانشگاه با بیان این خبر اظهار داشت: نشست تخصصی یک روزه باستان شناسی ایران و خاورمیانه به همت گروه باستان شناسی و مدیر امور پژوهشی دانشگاه با حضور اساتید دانشگاه توبینگن آلمان ،دانشگاه جیرفت و کارشناسان میراث فرهنگی جیرفت در تالار شهدای دانشجوی این دانشگاه برگزار می شود.

ایشان در خصوص محورهای اصلی این نشست افزودند: نشست تخصصی یک روزه باستان شناسی ایران و خاورمیانه با ارایه ۶ سخنرانی در محورهای حوزه فرهنگی هلیل رود و ارتباطات فرا منطقه ای آن، فارس در هزاره پنجم پیش از میلاد، استقرارهای پیش از تاریخ دشت رودبار و حوزه فرهنگی هلیل رود در دوران تاریخی، بین النهرین و لرستان در هزاره سوم قبل از میلاد، روز چهارشنبه بیست و ششم فروردین ماه ۹۴ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در تالار شهدای دانشجوی، دانشگاه جیرفت کار خود را آغاز می نماید.

آقایان نادر علیدادی سلیمانی رئیس پایگاه میراث فرهنگی جیرفت، محمد کرمی دپارتمان باستان شناسی خاورمیانه باستان دانشگاه توبینگن آلمان، علی دانشی، میثم شهسواری از پایگاه میراث فرهنگی جیرفت،  پیتر فلزنر و  گئورگ نویمن از دانشگاه توبینگن آلمان در این نشست به ایراد سخنرانی می پردازند.

مدیر گروه باستان شناسی دانشگاه جیرفت از تمامی اساتید، باستان شناسان، محققین و دانشجویان جهت شرکت در این نشست تخصصی دعوت نمود.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi