پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:41:24 - شنبه 26 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل دادگستری استان کرمان:
نزدیک کردن اصحاب رسانه با کارگزاران عرصه عدالت از اهداف جشنواره قلم و عدالت /کرمان رتبه نخست تعداد رسانه ها را در کشور داراست
یدالله موحد مدیر کل دادگستری استان کرمان گفت: نزدیک کردن اصحاب رسانه با کارگزاران عرصه عدالت درجهت تبیین دستگاههای قضایی و نشر اطلاعات قضایی، ایجاد آموزش و بالا بردن اطلاعات حقوقی مردم، کشف و شناسایی استعدادها و پتانسیل خبری استان و تربیت خبرنگاران در حوزه حقوقی از جمله اهداف جشنواره قلم و عدالت است.

به گزارش ”دانشجوآزاد” عصر امروز در اختتامیه ی دومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان (قلم و عدالت) در سالن اجتماعات شهید نوروززاده دادگستری کل با حضور آزاد ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه،مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری و مسئولین استانی برگزار شد.

در این مراسم یدالله موحد مدیر کل دادگستری استان کرمان گفت: کرمان در حوزه رسانه با داشتن ۲۷۵ نشریه و ۱۰۲ پایگاه خبری رتبه نخست را دارد که این نشان از فرهنگ استان است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره توضیح داد: نزدیک کردن اصحاب رسانه با کارگزاران عرصه عدالت درجهت تبیین دستگاههای قضایی و نشر اطلاعات قضایی، ایجاد آموزش و بالا بردن اطلاعات حقوقی مردم، کشف و شناسایی استعدادها و پتانسیل خبری استان و تربیت خبرنگاران در حوزه حقوقی از جمله اهداف جشنواره قلم و عدالت است.

موحد افزود: دستگاه قضایی خود را موظف می داند که از آزادی رسانه ها دفاع کند و از آنها حمایت کند و امیدواریم این جشنواره در سال های بعدی با قوت یشتری انجام شود.

مدیر کل دادگستری استان کرمان تشریح کرد: روزنامه ها، هفته نامه ها، ماهنامه ها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری در این جشنواره شرکت کردند و مدت این جشنواره یک سال است که بعد از ارسال آثار داوری صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: ۹۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از ۵۹ رسانه و خبرنگار تقدیر به عمل می آید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi