پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:15:08 - پنجشنبه 29 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نخستین جشنواره ملی «بانوی کرامت» برگزار می‌شود
همزمان با فراررسیدن دهه کرامت، نخستین جشنواره ملی «بانوی کرامت» ویژه دختران دانشجو و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش” دانشجو آزاد“،به نقل از  فارس، همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) که به دهه کرامت نامگذاری شده است، نخستین جشنواره ملی «بانوی کرامت» ویژه دختران دانشجو و اساتید دانشگاه‌ها در دانشکده فنی شریعتی برگزار می‌شود.

فاطمه مهاجرانی، رئیس دانشکده فنی شریعتی و دبیر این جشنواره درباره این جشنواره گفت: جشنواره ملی بانوی کرامت امسال برای اولین بار در کشور با سه هدف نقش زن در سبک زندگی اسلامی ، بهبود وضعیت عفاف و حجاب و هم دلی و هم زبانی با محوریت الگوی رفتاری امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد هم دلی و هم زبانی با نسل جوان و نیز شناساندن اسطوره ها و الگوهای واقعی آنها چون حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیها و و در راستای معرفی سبک زندگی اسلامی به آنها شکل گرفته است.

وی در زمینه چگونگی شکل گیری این جشنواره افزود: این جشنواره در بخش کمیته دانشگاهیان ستاد دهه کرامت، که با حضور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و نمایندگان دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، فنی و حرفه ای، علمی کاربری، فرهنگیان و با محوریت نهاد رهبری در دانشگاه همراه است، شکل گرفته است.

رئیس دانشکده دخترانه فنی شریعتی در زمینه علت انتخاب این دانشکده به عنوان مجری و دبیرخانه این جشنواره گفت: دانشکده دخترانه فنی شریعتی بزرگترین دانشکده تک جنسیتی در خاورمیانه و همچنین بزرگترین دانشکده فنی دخترانه با تعداد ۶ هزار دانشجو در کل کشور است و نیز این دانشجویان زودتر به بازار کار ورود پیدا می‌کنند از این جهت به منظور شناساندن سبک زندگی اسلامی بانوان و ایجاد هم دلی با این نسل جوان این دانشکده مسئول اجرای این جشنواره شده است.

دبیر اولین جشنواره ملی بانوی کرامت گفت: افتتاحیه این جشنواره در دانشکده دخترانه فنی شریعتی در اول شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی دختران دانشجو و بانوان اساتید می توانند در این جشنواره شرکت کنند که طبق فراخوانی که ما انجام داده‌ایم همه این عزیران می‌توانند آثار هنری خود را در قالب مقاله، شعر، دستنوشته، طراحی پوستر و…با سه هدف ذکر شده برای ما ارسال کنند.

مهاجرانی افزود: شرکت کنندگان برای ارسال این آثار می‌توانند به وب سایت این جشنواره به نشانی ir.banooyekeramt.www مراجعه کرده یا ازطریق ایمیل این جشنواره به آدرس ir.banooyekeramat@info اقدام کنند.

وی گفت: مهلت ارسال این آثار تا اول آذر ماه امسال است که اختتامیه این جشنواره در آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به نفرات برگزیده این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi