پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:16:57 - سه شنبه 27 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نخستین برد مس کرمان در سکوت سکوها/ تساوی دربی کرمان
با شروع لیگ دسته یک فوتبال کشور که از امسال قرار است در یگ گروه برگزار شود و در هفته اول این مسابقات , مس کرمان با یک گل از سد حریف اصفهانی خود گذشت .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  “ورزش خبر ” لیگ فرسایشی دسته یک کشور با انجام ۱۰ بازی هفته اول خود را پشت سر گذاشت . این در حالی بود که حتی زمزمه هایی مبنی بر تعویق مسابقات بدلیل بدهی مالیاتی چند تیم به گوش میرسید که در دقایق آخر, باز هم با دستور تاج این مشکل هم بر طرف و بازیهای دسته یک آزادگان کشور عملا آغاز به کار کرد .


 در این هفته که مس کرمان به دلیل رای کمیته انضباطی از حضور تماشاگران خود محروم بود میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود . تیم مس کرمان که با توجه به روند یارگیری چندان انتظاری ازآن نمیرفت تا هماهنگی لازم را داشته باشد اما دور از انتظار حاضر شد و موفق شد در یک بازی نفس گیر بخصوص در دقایق پایانی حریف جوان خود گیتی پسند را مغلوب کند تا به نوعی از همان هفته اول برای رقبا خط و نشان کشیده باشد .


تک گل مس کرمان را در این بازی میلاد پور صف شکن مهاجم شمالی مس کرمان در دقیقه ۷۵ بازی به ثمر رساند .


در دیگر بازی که در استان کرمان برگزار شد و دربی کرمانی ها شهرت  یافته دو تیم دیگر استان , گل گهر و مس رفسنجان نیز در پایان نود دقیقه در مقابل هم کاری از پیش نبردند و به یک تساوی در زمین گل گهر بسنده کردند . تا شاگردان شهبا باز هم نتوانند در قواره یک مدعی ظاهر شوند .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi