پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:17:29 - پنجشنبه 18 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نتیجه مذاکرات تاثیری بر شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نخواهد گذاشت
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:نتیجه مذاکرات تاثیری بر شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نخواهد گذاشت.

رضا ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اهمیت روز قدس امسال گفت: در امسال روز قدس از چند بعد حائز اهمیت است یکی اینکه با روز ۲۳ ماه رمضان مصادف شده و محتمل ترین شب قدر است، روز قدس معنویاتش چند برابر بیشتر شده، از طرف دیگر مذاکرات که در حال انجام است و این نکته بر همه روشن است که کارشکن های اصلی در پشت پرده تصمیمات ۵+۱ صهیونیست ها می باشند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: مردم با حضور خود در روز قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب ، به گوش جهانیان خواهند رساند مذاکرت و نتایج آن هیچ گاه تأثیری بر شعائر اسلامی یعنی مرگ بر اسرائیل و امریکا نخواهند گذاشت و ما همچنان خواهان آزادی فلسطین هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم .

وی با تاکید بر تلاش جهان اسلام برای رهایی فلسطین عنوان کرد: باید به این نکته توجه داشت که نتایج مذاکرات هیچ ربطی به تلاش ما برای نجات مظلومان فلسطین نخواهد داشت و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل روز به روز نا امن تر خواهد شد چه توافقی بشود یا نشود این اتفاق خواهد افتاد و ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم و روزی اسرائیل را زیر پا خواهیم گذاشت .

این فعال دانشجویی اظهار داشت: اسرائیل روز به روز به زوال و نابودی نزدیک تر خواهد شد که این اذعان یهودیان داخل و خارج از اسرائیل که گفته اند که نابودی ما نزدیک است هم نا امید شدند و آنها نیز از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی ناامید شده اند.

ایرانمنش در پایان خاطرنشان کرد: اقشار محختلف مردم با دهان روزه و با کوله باری از معرفت و ایمان که در شب قدر به دست آوردند در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و جامعه دانشگاهی به عنوان قسمت کوچک از سیل جمعیت در این راهپیمایی حضور خواهدداشت و همه به صورت یکپارچه بار دیگر سیلی محکمی بر دهان اشغالگر قدس خواهیم زد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi