پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:43:37 - دوشنبه 1 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نباید طرح هسته‌ای مجلس کنار گذاشته شود/تقدیر از نمایندگان مردم برای پیگیری جدی طرح
دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به طرح هسته‌ای مجلس گفت: نباید این حرکت انقلابی نمایندگان مجلس که در مسیر تحقق و حفظ منافع ملی و امنیت ملی کشور بوده به همین راحتی کنار گذاشته شود.

به گزارش” دانشجو آزاد“؛ میکائیل دیانی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌‌وگو با  فارس، با اشاره به تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ دستاورد‌ها و حقوق هسته‌ای گفت: تصویب کلیات این طرح دو فوریتی با رای بسیار بالای نمایندگان مجلس باعث ایجاد امیدواری بین جنبش دانشجویی و مردم انقلابی شد.

دیانی افزود: باید از نمایندگان مجلس قدردانی کرد که اینگونه جدی به مسئله هسته‌ای پرداخته و همان چیزی که خواسته ملت بود را مطرح کردند. امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس بتوانیم به یک توافق خوب هسته‌ای دست یابیم، توافقی که در آن به تمام خط قرمزها، منافع ملت و مطالبات رهبری توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه خبرهایی این روزها از مجلس می‌رسد که باعث ایجاد نگرانی‌هایی در بین  دانشجویان، دلسوزان نظام و انقلاب و نمایندگان مجلس شده است. امیدواریم که این خبرها صحت نداشته باشد و نمایندگان مجلس به فکر منافع ملت و نظام باشند و درگیر بازی‌های سیاسی نشوند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: نباید این حرکت انقلابی نمایندگان مردم که در مسیر تحقق و حفظ منافع ملی و امنیت ملی کشور بوده به همین راحتی کنار گذاشته شود.

دیانی در خاتمه گفت: نباید جزئیات مصوبه‌ای که کلیات طرح آن با ۹۲ درصد آرا تصویب شده، کنار گذاشته شود. این طرح می‌تواند کمک بسیاری به دولت کند، دولت با توجه به این طرح می‌تواند قدرت چانه‌زنی خود را بالا ببرد و راحت‌تر به توافقی که مد نظر ملت و نظام است برسد.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi