پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:12:31 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی سرآغاز انقلاب معنوی در جهان است
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان عنوان کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی سرآغاز انقلاب معنوی درجهان است.

علی سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در گفتگو با “دانشجو آزاد” اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با توهینی که نسبت به پیامبر(ص)صورت گرفت پاسخ مهمی دادند و درآن نامه جوانان کشورهای غربی رامورد خطاب قراردادند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت:این پیام برخلاف تلاش برخی رسانه ها برای سیاسی جلوه دادن آن،اصلا سیاسی نبود و تلاش برای دعوت دیگر ادیان به اسلام نبود،بلکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، یک تذکر بود.

سلیمی افزود:جریان استکبار سعی دارد بایک سناریوی ساختگی در رابطه با دین مبین اسلام، چهره خشنی را ازاین دین به نمایش بگذارد و نشان دهد که اسلام نمی تواند گفتمان حاکم دردنیا باشد، بنابراین رهبرمعظم انقلاب اسلامی همانند بسیاری تصمیمات بزرگشان دراین مورد هم دست به اقدامی به موقع وشایسته زدند و با ارسال نامه به جوانان غربی جهانیان را متوجه اصل اسلام ناب محمدی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان ادامه داد: در این شرایط حساس مقام معظم رهبری از جوانان غربی خواستند که دین اسلام را براساس منابع اصلی اسلام که شامل قرآن، زندگی پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (ع) است بشناسند چرا که درشرایط کنونی مسیرانتخاب شده برای جوانان غربی نقطه ای نگران کننده برای آنان است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دراین پیام به جوانان تاکید شده به رسانه‌ها و پیام‌های دروغ درباره اسلام گوش ندهند و به سراغ منابع اصلی اسلام و سیره پیامبر (ص) بروند.

وی در پایان عنوان کرد: نشر این نامه مهم وظیفه همه ما جوانان است تا این پیام به گوش همه دنیا برسد چرا که این نامه سرآغاز انقلاب معنوی درجهان خواهدبود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi