پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:47:02 - دوشنبه 23 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
میزان حق‌التدریس را کاهش دادیم/ هیچ نخوانده‌ای ملا نخواهد شد
رئیس دانشگاه هایتک کرمان گفت: میزان حق‌التدریس را کاهش دادیم و بر این اعتقادیم که هیچ نخوانده‌ای ملا نخواهد شد؛ در حال تقویت بحث آموزشی در دانشگاه هستیم.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ محمد میرزایی، رئیس دانشگاه هایتک کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در کرمان، در رابطه با برنامه‌های آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (هایتک) کرمان گفت: فرایند ثبت نام دانشجو‌های جدید آغاز شده است و همزمان با آن بسته‌های فرهنگی‌ای نیز جهت شناخت کل مجموعه و بخشنامه‌ها و قوانین موجود در دانشگاه به دانشجویان اهدا می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه هایتک دانشگاه تحصیلات تکمیلی است؛ پس تمام دانشجویان با روند کاری دانشگاه آشنایی دارند؛ پس تمهیداتی اندیشیده شده است که دانشجویان جدید الورود بتوانند از امکانات دانشگاه استفاده نمایند.

 

رئیس دانشگاه هایتک کرمان در رابطه با رشته‌های اضافه شده به این دانشگاه نیر گفت: امسال رشته‌ی شیمی و بیوتکنولوژی؛ به جمع رشته‌ای موجود در دانشگاه هایتک کرمان اضافه شده است.
میرزایی با ابراز تاسف از کاهش پذیرش دانشجو در این دانشگاه، بیان داشت: سیاست وزارت علوم افزایش کیفیت و کاهش کمیت است و از همین رو ما در رشته‌های شبانه شاهد کاهش بودیم.
وی اقدامات و فعالیت‌های انجام شده جهت بهبود کیفیت آموزشی در بازگشت به استاندارد‌ها اعلام کرد و افزود: در شوراهای دانشگاه با جلساتی که داشتیم در حال نزدیک شدن به استاندارهای تحصیلی هستیم.
رئیس دانشگاه هایتک کرمان تصریح کرد: میزان حق التدریس را کاهش دادیم و تلاش کردیم که اعضای هیئت علمی وقت بیشتری را در دانشگاه صرف کنند و در کل در حال تقویت بحث آموزشی در دانشگاه هستیم.
میرزایی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ما معتقد هستیم که باید به سمت دانشگاه کارآفرین حرکت کنیم؛اما بر این باوریم که هیچ نخوانده‌ای ملا نخواهد شد و تلاش می‌کنیم که دوره آموزشی با کیفیت بالا رو برگزار کنیم.
رئیس دانشگاه هایتک کرمان در رابطه با وضعیت خوابگاه‌ها نیز گفت: وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه هایتک کرمان خیلی خوب است؛ طراحی و ساخت و ساز انجام شده برای ۳۰۰ نفر به بالابوده که به جرات می‌توان گفت که خوابگاه های این دانشگاه با کیفیت‌ترین خوابگاه در استان کرمان است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi