پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:07:39 - سه شنبه 19 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:
مولدسازی در آموزش و پرورش زمینه رسیدن به درآمد پایدار است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان انار گفت: مولدسازی در آموزش و پرورش زمینه رسیدن به درآمد پایدار است.

به گزارش دانشجو آزاد: به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این نشست تاکید کرد: با توجه به نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور باید این دستگاه مهم و زیر ساختی اولویت اول مردم، مسئولان و نهاد های دولتی و غیر دولتی باشد.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش مهم ترین رکن تصمیم گیری در هر شهرستانی است گفت: این شورا تکیه گاهی ارزشمند برای نظام تعلیم و تربیت است.

رضایی در زمینه لزوم استفاده بهینه از دارایی‌های آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: گام اول در مولدسازی دارایی‌ها و استفاده بهینه از آن‌ها مستندسازی است، اما باید توجه داشت که مولدسازی به معنای فروش نیست و باید با استفاده حداکثری از آن، زمینه رسیدن به درآمد پایدار را فراهم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اخذ سند برای ۴۰۰ ملک آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: با توجه به تفاهم صورت گرفته بین آموزش و پرورش و ادارات کل ثبت اسناد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امیدواریم تا پایان سال جاری بیش از ۸۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان مستند شوند.

رضا رضایی با بیان اینکه مدرسه بهترین مکان برای انجام فعالیت های فرهنگی و تربیتی است از برگزاری جشن تکلیف ویژه بیش از ۵۶ هزار دانش آموز، حضور ۱۲ هزار دانش آموز در مراسم اعتکاف در مساجد استان، اعزام بیش از ۳۰ هزار دانش آموز به اردو های راهیان مکتب شهید سلیمانی و اعزام بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور خوزستان به عنوان مهمترین فعالیت های تربیتی در استان نام برد.

بر پایه این گزارش: نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان انار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi