پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:55:51 - جمعه 29 اردیبهشت 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهلت ثبت اعتراض رتبه‌بندی معلمان با شرایط خاص تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری اعلام شد
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان مهلت ثبت اعتراض رتبه‌بندی معلمان با شرایط خاص تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری را اعلام کرد.

به گزارش دانشجو آزاد: اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان احمد فیروزی با اعلام این خبر افزود: سه دسته از همکاران در رابطه با رتبه بندی و مسائل مربوط به آن ، بایستی تا ۲۹ اردیبهشت ماه جاری به سامانه مراجعه و طبق راهنمای سامانه اقدام نمایند: ۱- همکارانی که قبلاً ثبت اعتراض نموده اند و با مشاهده کارنامه خود، متقاضی انصراف از اعتراض و تایید رتبه صادر شده در کارنامه می باشند.

۲- همکارانی که به دلایل «عدم دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی، فوت بستگان درجه یک همکار در بازه زمانی ثبت اعتراض، بیماری حاد فرد یا بستگان درجه یک وی، مسافرت از پیش تعیین شده به خارج از کشور، بروز اشتباهات مؤثر در تشخیص فرآیندها، معاذیر قانونی، انتظامی یا قضائی» مندرج در بخشنامه شماره ۷۰۰/۱۳۳ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۴ وزارتی، در موعد قانونی موفق به ثبت اعتراض خود نشده اند.

۳- همکارانی که در موعد قانونی ثبت اعتراض نموده اند ولی به علت تشخیص اشتباه موفق به ثبت اعتراض در بندهای مد نظر خود نشده اند و متقاضی ویرایش اعتراض خود هستند.

وی تاکید کرد: بدیهی است همکارانی که قبلاً ثبت اعتراض نموده و متعاقب آن نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات در جایگاه های مربوط اقدام نموده اند و یا قبلا تایید کردند در این مرحله نیاز به اقدام خاصی ندارند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امکان ثبت درخواست معترضین در سامانه اعلامی از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شده است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi