پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:37:17 - پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهلت انتخاب رشته دکترا ۹۶ تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
سازمان سنجش آموزش کشور مهلت انتخاب رشته آزمون دکترا ۹۶ را تا شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه تمدید کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مقطع دکتری سال ۹۶، مهلت انتخاب رشته تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته‌ها اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دوره‌های روزانه و سایر دوره‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی پیش از این ۱۴ هزار و ۴۱۴ نفر اعلام شده بود که با توجه به تغییرات اعلام شده، ظرفیت جدید به ۱۴ هزار و ۵۳۷ نفر افزایش یافت، این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi