پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:52:20 - سه شنبه 19 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهدویتی که امام (ره) ارائه کرد، مهدویت جهاد اقتصادی ، جهاد تکنولوژی و جهاد علم بوده است.
در نشست اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور کرمان به مناسبت بزرگداشت راه و اندیشه امام خمینی(ره) ، حجه الاسلام و المسلمین نصرالله پور عضو مرکز تخصصی مهدیت حوزه علمیه قم گفت :دغدغه اندیشه های امام زمان (عج) در هر عصری مطرح بوده است.

به گزارش “دانشجو آزاد“ : در نشست اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور کرمان به مناسبت بزرگداشت راه و اندیشه امام خمینی(ره) ، حجه الاسلام و المسلمین نصرالله پور عضو مرکز تخصصی مهدیت حوزه علمیه قم گفت :دغدغه اندیشه های امام زمان (عج) در هر عصری مطرح بوده است.

با توجه به تعدد روایات بین اهل سنت و شیعیان واضح است که مهدویت یک مسئله جدید نیست. امام خمینی (ره) نیز با توجه ویژه به این امر، سفارش نموده اند که آگاه به مسائل به مهدویت باشید.

وی ، امام زمان (عج) را از دیدگاه امام خمینی یک انسان کامل و خلیفه خداوند در زمین معرفی کردند و به بیان جایگاه و منزلت امام عصر پرداختند و گفتند امام خمینی بحث انتظار فرج را مبارزه با ظلم معرفی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی با محوریت مهدویت و به خصوص انتظار فرج در دانشگاه ها و حوزه های علمیه را سفارش نموده اند.

ایشان با اشاره به سخن امام صادق (ع) که مهدی ما با مسئله ای روبرو خواهد شد که رسول خدا با آن مواجه نشد و آن اینکه  رسول ا.. با افراد مشرک و بت پرست مواجه بودند اما مهدی (عج) با افردی روبروست که در یک دست قرآن و در دست دیگر اسلحه دارند و بنابراین تنها دعا در زمان غیبت کارساز نخواهد بود بلکه باید با کردار و اعمال خود زمینه ساز ظهور باشیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi