پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:51:02 - پنجشنبه 17 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منافقان آفت و آسیب جامعه اسلامی هستند/ در آخرالزمان فتنه گران با چهره های مقدس و وجیه المله به میدان می روند
مدیر حوزه های علمیه استان کرمان گفت: آفت و آسیب منحصر جامعه اسلامی، منافقان هستند،افرادی که سنگ ولی فقیه را به سینه می زنند اما در عمل خلاف آن عمل می کند. …

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  سرویس سیاسی “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان”حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی در خصوص موضع گیری لازم در مقابل فتنه ۸۸ گفت: ملاک ما مواضع رهبری است و می بینیم ایشان در سال جاری چندین بار به این فتنه اشاره کردند که برای برخی قابل تحمل نبود.

مدیر حوزه های علمیه استان کرمان تصریح کرد: گاهی می بینیم برخی به دلیل گرایشاتی که به فتنه گران دارند از کارهای مقدسی چون نکوداشت افراد خدمتگذار به نظام و کشور، برای علم کردن نام کسانی که در فتنه دست داشته اند و ممنوع التصویر شده اند ،استفاده می کنند.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب دستوری می دهند همه افراد باید مطیع باشند، حتی کسانی که ادعا می کنند از زمان امام در انقلاب بوده اند و روحانیون با سابقه ای هستند اما متاسفانه برخی چپ می کنند و در پوشش کار نیک و نکوداشت، سعی در احیای فتنه گران می کنند.

حجت الاسلام الله وردی در خصوص نقش حوزه های علمیه و روحانیون در روشنگری فتنه ۸۸ وآگاه سازی مردم عنوان کرد: به حمدالله حکومت ما به واسطه داشتن رهبری روحانی و به دلیل عملکرد غالب قشر روحانیون مخلص، مردم به روحانیت اعتماد دارند.

این استاد حوزه بیان کرد: در فتنه ۸۸ روحانیت نقش به سزایی داشت، آیت الله جعفری از جمله کسانی بود که علناً وارد میدان شد، همچنین روحانیون در سطوح مختلف اعم از ائمه جمعه، مبلغین، وعاظ و طلاب جوان به عرصه آمدند و در افشای چهره فتنه گران وخنثی کردن آن نقش به سزایی داشتند.

وی بااشاره به فتنه پیش رو که مقام معظم رهبری نیز آن را پیش بینی نموده اند، ابراز کرد: به نظر می رسد اگر جامعه ایرانی مخصوصا متدینین مراقب باشند تا فریب افرادی که رگه هایی از گرایش به فتنه دارند، نخورند می توان از فتنه دیگر جلوگیری کرد.

مدیر حوزه های علمیه استان کرمان با بیان اینکه پیامبر نیز ازدورویی احساس خطر کردند، اذعان داشت : آفت و آسیب منحصر جامعه اسلامی، منافقان هستند،افرادی که سنگ ولی فقیه را به سینه می زنند اما در عمل خلاف آن عمل می کند.

وی تاکید کرد: اگر فریب منافقان را نخوریم و همه اقشار جامعه اعم از بسیجی، روحانی، کاسب و … این افراد را جدی نگیرند، مطمئناً فتنه ای پیش رو نخواهیم داشت اما اگر دوباره مردم فریب بخورند ویا گرایشات مادی مثل پست و مقام و ثروت، بعضی از خواص را فریب بدهد که به جریانات مخالف کمک دهند، ناگزیر باید منتظر فتنه ای دیگر باشیم.

مدیر حوزه های علمیه استان کرمان با بیان اینکه فتنه های آخرالزمان متفاوت از زمان های دیگر است، خاطرنشان کرد: در این زمان فتنه گران در چهره های مقدس و وجیه المله با گفته های خوب وبرگرفته از قرآن به میدان می روند؛ در زمان پیامبر (ص) با علم کردن عقاید بت پرستی با پیامبر مواجه شدند اما در زمان امام عصر (عج) با آیه قرآن در مقابل ایشان بلند شده و حکم می کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi