پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:32:41 - پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مقاومت مردم یمن عرق شرم برچهره رژیم منحوس صهیونیستی-سعودی نشاند
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:مقاومت مردم یمن عرق شرم برچهره رژیم منحوس صهیونیستی-سعودی نشاند.

امیر جوکار زاده در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با آتش بس در یمن گفت: قبل از حمله عربستان به یمن هم شاهد چنین حرکاتی از جانب صهیونیستها در منطقه بودیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: با این وجود همیشه مقاومت پیروز است، در حمله اسرائیل به غزه؛ اسرائیل با نسل کشی و کودک کشی به جایی نرسید بعد از این قضیه بازهم درس عبرتی برای جنایتکاران منطقه نبود.

وی تصریح کرد: در قضیه یمن، پشت صحنه فرماندهی در دستان رژیم صهیونیستی بود ولی عربستان نماد ظاهری حمله بود.

جوکارزاده با اشاره به اعلام آتش بس از جانب آل سعود اظهار داشت: مقاومت مردم یمن عرق شرم شکست برچهره رژیم منحوس صهیونیستی-سعودی نشاند.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: سالها پیش گفته می شد ایران، سوریه و لبنان هلال مقاومت در منطقه هستند اما الان کل کشورهای اسلامی مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دادند و انتشار انقلاب اسلامی در منطقه دلیل هراس رژیم صهیونیستی و آل سعود است.

وی ضمن تاکید بر دستاوردهای یمن در این جنگ تشریح کرد: مردم یمن به عینه تجربه کردند که اتحاد و یکپارچگی بین ملت و جنبش مردمی انصارالله باعث پیروزیشان شد و اجازه اشغالگری را به عربستان نداد.

جوکارزاده در پایان خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری الان دیپلماسی عربستان به دست چند بچه اداره می شود که مخدوش شدن چهره آل سعود و نفرت جهانی از رژیم سعودی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi